×
×

بارش برف و باران طی ۳ روز آینده در قم/ کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 22531
  • [ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای قم طی سه روز آینده قسمتی ابری به تدریج ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است. وی با اشاره به لزوم آمادگی شهروندان برای مقابله با یخبندان، افزود: […]

    بارش برف و باران طی ۳ روز آینده در قم/ کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای قم طی سه روز آینده قسمتی ابری به تدریج ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و در مناطق مرتفع همراه با بارش برف و گاهی وزش باد است.

    وی با اشاره به لزوم آمادگی شهروندان برای مقابله با یخبندان، افزود: در نیمه شب تا ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال مه آلودگی به ویژه در نقاط مرتفع وجود دارد.

    کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه در  غرب و جنوب غرب استان قم دمای هوا به صفر درجه می‌رسد، افزود: از سه‌شنبه بارش‌ها قطع شده و صبح‌های سردی را شاهد خواهیم بود.

    وی با اشاره به کاهش ۱۴ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای آینده، تصریح کرد: حداقل دمای هوای امروز ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۱ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا هفت درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوا هفت درجه است.

    اسماعیلی بیان کرد: سرعت وزش باد طی سه روز آینده بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی است.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.