[ad_1] سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: از ابتدای امسال تا ۱۹ اسفندماه میزان بارندگی‌ها در ایستگاه‌های هواشناسی قم برابر با متوسط بارش سالیانه ثبت شده است. وی گفت: از ابتدای سال زراعی تا ۱۹ اسفندماه در ایستگاه شکوهیه ۱۳۸ و ۹ دهم میلی‌متر بارش باران ثبت شده است در حالی که […]

[ad_1]

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: از ابتدای امسال تا ۱۹ اسفندماه میزان بارندگی‌ها در ایستگاه‌های هواشناسی قم برابر با متوسط بارش سالیانه ثبت شده است.

وی گفت: از ابتدای سال زراعی تا ۱۹ اسفندماه در ایستگاه شکوهیه ۱۳۸ و ۹ دهم میلی‌متر بارش باران ثبت شده است در حالی که میزان بارش سالانه بلند مدت در سال زراعی ۱۳۵ و ۹ دهم میلی‌متر است و در مدت مشابه سال قبل نیز در این ایستگاه میزان بارش باران ۹۴ و سه دهم میلی متر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: میزان بارش باران از ابتدای سال زراعی جاری تا ۱۹ اسفندماه در شهر قم ۱۵۷ و ۲ دهم میلی متر ثبت شده است در حالی که میزان بارش سالانه بلند مدت در سال زراعی قبل ۱۴۴ و هفت دهم میلی متر ثبت شده است.

وی در خصوص وضعیت هوای امروز در استان قم افزود: از بعد از ظهر شاهد کاهش ابر و وزش باد شدید هستیم و بارش‌ها در ارتفاعات نیز به صورت برف بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر ۱۷ درجه بوده است.

[ad_2]