×
×

بارش پراکنده باران در استان قم طی روزهای آتی

  • کد نوشته: 4378
  • رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم گفت: در سه روز آینده بارش‌ها در استان به صورت پراکنده و خفیف خواهد بود.

    بارش پراکنده باران در استان قم طی روزهای آتی
  • محمدرضا قاضی امروز  ، با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان نیمه ابری تا ابری و غبارآلود است و در برخی از نقاط استان قم بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

    وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی با سرعتی بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت است و حداکثر دمای استان ۱۸ درجه و حداقل دما نیز دو درجه پیش بینی می‌شود.

    رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا وضعیت هوای استان کمی ابری، غبارآلود و در برخی از ساعات با افزایش ابر پیش بینی می‌شود، فردا در ارتفاعات استان قم رگبار پراکنده و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

    قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا بیشترین دمای استان ۲۱ درجه و کمترین دمای استان قم چهار درجه پیش بینی شده است، فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

    وی ادامه داد: روز شنبه وضعیت هوای استان قم کمی ابری، در اوایل روز همراه با بارش پراکنده و در عصر با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود. در این روز جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، در روز شنبه حداکثر و حداقل دمای استان قم ۲۲ درجه و سه درجه است.

    رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت اخیر گرم ترین نقطه استان جمکران با ۲۴ درجه و سردترین نقطه استان شهر قم با دو درجه  بود.

    قاضی در پایان با اشاره به وضعیت بارش در استان قم طی روزهای آتی خاطرنشان کرد: در سه روز آینده بارش‌ها در استان به صورت پراکنده و خفیف خواهد بود و این بارش‌ها بیشتر در مناطق غربی و کوهستانی استان قم خواهد بود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.