×
×

بارش ۳/۵ میلی‌متر باران در قم/ کاهش دما طی روزهای آینده – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 25324
  • [ad_1] محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای قم طی امروز نیمه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد است. وی گفت: آسمان قم طی فردا یکشنبه و دوشنبه صاف در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر خواهد بود. رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی هواشناسی […]

    بارش ۳/۵ میلی‌متر باران در قم/ کاهش دما طی روزهای آینده – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    محمدرضا قاضی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای قم طی امروز نیمه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد است.

    وی گفت: آسمان قم طی فردا یکشنبه و دوشنبه صاف در برخی ساعات همراه با افزایش موقت ابر خواهد بود.

    رئیس اداره تحقیقات و پیش بینی هواشناسی استان قم بیشترین میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته را در منطقه مهرزمین با ۱۲ میلیمتر بارندگی اعلام کرد و افزود: میزان بارش باران در شهر قم سه و نیم میلی متر بوده است.

    و با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه است، گفت: حداقل دمای هوای قم در فردا یکشنبه یک درجه و حداکثر دمای هوای ۱۵ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه صفر درجه و حداکثر دمای هوا ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.

    قاضی سرعت وزش باد طی امروز را بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی اعلام کرد و اظهار داشت: سرعت وزش باد فردا یکشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و دوشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.