×
×

بارگذاری کتاب اسناد لانه جاسوسی روی سایت مدرسه مجازی فقاهت

  • کد نوشته: 21973
  • [ad_1] مهندس جواد جوادی مدیر مدرسه اینترنتی فقاهت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، با تشریح فعالیت جدید این سایت، اظهار داشت: همزمان با ۱۳ آبان، کتاب «اسناد لانه جاسوسی» در ۱۱ جلد بر روی کتابخانه مدرسه فقاهت به نشانی Lib.eShia.ir بارگذاری شد. وی اضافه کرد: کتاب حاضر که تحت عنوان اسناد لانه جاسوسی […]

    بارگذاری کتاب اسناد لانه جاسوسی روی سایت مدرسه مجازی فقاهت
  • [ad_1]

    مهندس جواد جوادی مدیر مدرسه اینترنتی فقاهت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، با تشریح فعالیت جدید این سایت، اظهار داشت: همزمان با ۱۳ آبان، کتاب «اسناد لانه جاسوسی» در ۱۱ جلد بر روی کتابخانه مدرسه فقاهت به نشانی Lib.eShia.ir بارگذاری شد.

    وی اضافه کرد: کتاب حاضر که تحت عنوان اسناد لانه جاسوسی آمریکا در اختیار خوانندگان گرامی قرار می گیرد، حاوی افشاگریهایی است که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، تدریجا و به صورت شش جزوه منتشر ساختند.

    مدیر مدرسه اینترنتی فقاهت با بیان این که هر یک از جزوات ششگانه مزبور، دارای یک مقدمه به عنوان اطلاعیه بوده که هریک در جای خود چاپ شده است، گفت: در حقیقت دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در آن سال ها موافقت کردند تا این اسناد از جانب دفتر انتشارات جامعه مدرسین به صورت یک جلد منتشر شود.

    وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به خصوصیات سایت مذکور افزود: ویژگی اصلی سایت مذکور «جستجوی ریشه‌یاب» کتابخانه است و کاربر می تواند یک یا چند کلمه را در این کتاب، جستجو کند؛ مثلاً اگر کاربر عبارت «دولت موقت»  یا «جبهه ملی» را  جستجو کند ابتدا صفحاتی که شامل دو کلمه مذکور و پشت سر هم هست آورده می شود و پس از آن صفحاتی که هر دو یا یکی از دو کلمه را دارد نشان داده می شود.

    مهندس جوادی اضافه کرد: ویژگی دوم این است که محققان می‌توانند مقاله‌های خود را به یک صفحه از یک جلد لینک دهند و یک کلمه از صفحه مورد نظر را انتخاب کنند و تغییر رنگ دهند که از این طریق کاربران می‌توانند محتوای یک صفحه را ببینند و متوجه شوند که «شاهد مثال» و «مراد محقق» کدام کلمه است.

    مدیر مدرسه اینترنتی فقاهت در پایان با بیان این که کاربر می‌تواند کتاب را بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه مشاهده کند، یادآور شد: علاقه مندان برای دیدن کتاب «اسناد لانه جاسوسی» می‌توانند به آدرس اینترنتی مدرسه فقاهت یا از طریق این لینک مراجعه کنند./۱۳۳۰/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.