×
×

بازدید مدیر حوزه از ستاد پایش بیماری کرونا در هلال احمر قم

  • کد نوشته: 29290
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت‌الله اعرافی، عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در ستاد هدایت غربالگری و پایش بیماری کرونا جمعیت هلال احمر از بخش های تجهیزات پزشکی و امانی و تحویل کپسول های اکسیژن ویژه بیماران کرونایی و همچنین مرکز کنترل عملیات جمعیت بازدید کرد. در حاشیه این […]

    بازدید مدیر حوزه از ستاد پایش بیماری کرونا در هلال احمر قم
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، آیت‌الله اعرافی، عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در ستاد هدایت غربالگری و پایش بیماری کرونا جمعیت هلال احمر از بخش های تجهیزات پزشکی و امانی و تحویل کپسول های اکسیژن ویژه بیماران کرونایی و همچنین مرکز کنترل عملیات جمعیت بازدید کرد.

    در حاشیه این نشست، ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانسی با مسئولان سازمان امداد و نجات کشور برقرار و گزارشی از خدمات هلال احمر کشور در حوادث مختلف ارائه شد.

    در این بازدید، مدیرعامل جمعیت هلال احمر نیز با تشریح فعالیت ها به ارائه گزارش کوتاهی از خدمات هلال احمر قم در موضوع بیماری کرونا و همچنین حوادث سیلاب های اخیر استان پرداخت.

    مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز ضمن تقدیر از خدمات اثربخش جمعیت هلال احمر به آنها خداقوت گفت.

    در پایان این بازدید، نخستین نشست هئیت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم با ریاست آیت‌الله علیرضا اعرافی در سال ۹۹ برگزار شد. /۹۲۴/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.