[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، باشگاه هدف پویان جوان قم که در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نماینده استان قم در لیگ برتر هندبال بانوان بود اکنون تلاش می‌کند امسال و در لیگ برتر ۹۸ بار دیگر بتواند به سطح اول هندبال بانوان ایران بازگردد. این باشگاه بازیکن ساز در عرصه ورزش بانوان قم طی نامه‌ای […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، باشگاه هدف پویان جوان قم که در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نماینده استان قم در لیگ برتر هندبال بانوان بود اکنون تلاش می‌کند امسال و در لیگ برتر ۹۸ بار دیگر بتواند به سطح اول هندبال بانوان ایران بازگردد.

این باشگاه بازیکن ساز در عرصه ورزش بانوان قم طی نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان استان قم اعلام کرده به بازگشت به لیگ برتر تمایل دارد اما این موضوع به طور مستقیم با وضعیت تأمین بودجه لازم برای تیمداری هدف پویان بستگی دارد.

هدف پویان جوان در دوران حضور در لیگ برتر تیمی صد درصد بومی در اختیار داشت و حضور این تیم قمی در عرصه هندبال زنان ایران سرآغاز سازندگی و تحویل بازیکن از قم به تیم‌های ملی و سپس باشگاه‌های مدعی در استان‌های دیگر شد.

باشگاه هدف پویان جوان در لیگ ۹۶ به دلیل نبود اعتبار مالی لازم در لیگ برتر شرکت نکرد و با نام سوهان خودکار قم در لیگ دسته اول کشور قهرمان شد و سپس در سال ۹۷ در هیچ لیگ رسمی حضور نداشت با این حال هدف پویان اکنون تلاش می‌کند با جذب منابع و حمایت‌های لازم بار دیگر ورزش قم را از وجود خود بهره مند کند.

قرار است اداره کل ورزش و جوانان استان قم طی هفته آتی در مورد زمینه حضور تیم هدف پویان جوان قم در لیگ برتر هندبال تشکیل جلسه دهد. در صورت تأمین نیازهای مالی باشگاه هدف پویان جوان حضور این تیم در لیگ ۹۸ محتمل به نظر می‌رسد.

[ad_2]