×
×

بالا بردن سطح در مدرسه ها علمیه استان لرستان

  • کد نوشته: 10316
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ وی با اشاره به اینکه بعد از برپایی دوره تثبیتی پذیرش در مدرسه ها علمیه پذیرفته شدگان به طور رسمی در مدرسه ها به تحصیل می‌پردازند، اضافه کرد: پذیرش در مدرسه ها طبق حجم پذیرش اعلام گردیده صورت می‌گیرد. وی با […]

    بالا بردن سطح در مدرسه ها علمیه استان لرستان
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛

    وی با اشاره به اینکه بعد از برپایی دوره تثبیتی پذیرش در مدرسه ها علمیه پذیرفته شدگان به طور رسمی در مدرسه ها به تحصیل می‌پردازند، اضافه کرد: پذیرش در مدرسه ها طبق حجم پذیرش اعلام گردیده صورت می‌گیرد.

    وی با اشاره به اینکه بعضی مدرسه ها میزان شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان زیادتر از حجم اعلام گردیده هست، گفت: برای رساندن آمار پذیرفته شدگان به حد استاندارد و تشکیل کلاس‌های درسی حوزه از اضافی حجم بعضی مدرسه ها به دیگر مدرسه ها علمیه ترزیق می‌کنیم.

    مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه سال کنونی در بعضی مدرسه ها بالا بردن سطوح دریافت کردیم، خروجی در حوزه علمیه برادرهای استان کاهش یافته هست، عنوان نمود: در این راستا وادار بودیم سال کنونی آمار پذیرش را طبق حجم مدرسه ها محدود کنیم.

    وی بالا بردن سطح در مدرسه ها علمیه، ماندگاری طلاب و ادامه تحصیل را مهم‌ترین عامل در تنگنا پذیرش طلاب عنوان نمود و گفت: سال کنونی پذیرش حوزه علمیه برادرهای لرستان به این دلیل ۵۰ نفر کاهش یافته هست.

    حجت الاسلام میناپور در ادامه یادآور گردید: مدرسه ها علمیه صادقیه خرم آباد، رضوی و مدرسه علمیه برادرهای الیگودرز از سطح یک به سطح دو بالا بردن یافته اند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.