ثریا پارس لاری نماینده استان قم در تیم ملی دو و میدانی پیوند اعضا کشورمان مسافر رقابت‌های جهانی این رشته شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سال‌های مختلف نماینده‌ای مدال‌آور در تمام عرصه‌های بین‌المللی داشته که موفق شده مدال‌های رنگارنگی را برای این هیئت به ارمغان بیاورد.

ثریا پارس لاری تنها نماینده هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم در اردوی کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ ورزشکاران پیوند اعضاء است.

در ادوار گذشته مسابقات جهانی پارس لاری موفق به کسب مدال طلا در مسابقات آفریقای جنوبی و آرژانتین شده و این مدال‌ها منجر شده تا وی در ترکیب اصلی و ثابت تیم ملی کشورمان قرار بگیرد.

تمرینات تیم ملی پیوند اعضاء کشور از سال گذشته در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد وملی پوشان توانستند خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کنند.

در آخرین مرحله اردوی‌های تمرینی دوومیدانی کاران ملی‌پوش کشور علاوه بر ثریا پارس لاری که از قم حضور یافته، گلاویژ دارخال، مریم شریفی، علی حیدری، غلام حسن کیان‌پور، منوچهر نریمانی، محمد براتی و نبی‌الله مرزبان دیگر اعضای تیم ملی در بخش پرتاب‌ها راهی مسابقات جهانی شدند

در این دوره از مسابقات انتظار دو مدال از پارس لاری می‌رود چراکه در این دوره از مسابقات در دو بخش پرتاب وزنه و دیسک به مصاف رقیبان خواهد رفت.

مسابقات جهانی دوومیدانی پیوند اعضاء ششم تیرماه به میزبانی شهر مالاگا کشور اسپانیا به انجام خواهد رسید و تیم ملی کشورمان از ۲۹ خردادماه به این کشور شده است.

بر اساس اعلام رسمی سایت فدراسیون پیوند اعضا کشور کاروان جمهوری اسلامی ایران با تعداد ۱۲۰ ورزشکار در مواد مختلف در مسابقات ۲۰۱۷ جهانی حضور خواهد یافت.