×
×

باید به گونه‌ای در مسیر علم گام برداریم که جهان به دنبال ما باشد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14010
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: ارزش هر انسانی به علم او است و هر چه این علم ارتقا پیدا کند ارزش انسانی بیشتر می‌شود. وی […]

    باید به گونه‌ای در مسیر علم گام برداریم که جهان به دنبال ما باشد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی ظهر پنج‌شنبه در دیدار سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، اظهار داشت: ارزش هر انسانی به علم او است و هر چه این علم ارتقا پیدا کند ارزش انسانی بیشتر می‌شود.

    وی ضمن بیان اینکه آموزش و تربیت قشر جوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: آموزش و پرورش با همه تلاش‌ها در این زمینه اما باید با نگاه ویژه و حساس‌تر این مسئولیت را انجام دهد.

    استاد سطوح عالی حوزه بیان کرد: اینکه شخص وزیر درک درستی از مسئله و اهمیت آموزش و پرورش دارد جای بسی خرسندی است ولی کافی نیست و باید با عمل و تلاش بیشتر در جامعه نمود داشته باشد.

    وی با اشاره به اینکه هرچه در مسیر تعلیم و تربیت تلاش شود اجر این کار در نزد خداوند محفوظ خواهند بماند، گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی که آموزش و پرورش در مدارس انجام می‌دهد بسیار مفید است و جای تشکر دارد.

    آیت الله صافی گلپایگانی عنوان کرد: باید به گونه‌ای در مسیر رشد علم و دانش و نیز آموزش و پرورش قدم برداریم که جامعه جهانی نیازمند ما باشد نه اینکه ما به دنبال دانش آن‌ها برویم .۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.