×
×

با وجود تحریم‌های شکننده صنایع دفاعی کشور پیشرفت‌های زیادی داشته است

  • کد نوشته: 7901
  • وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم‌های شکننده و مشکلات و موجود نیروهای این وزارتخانه توانسته‌اند صنعت دفاعی را با اقتدار پیش ببرند.

    با وجود تحریم‌های شکننده صنایع دفاعی کشور پیشرفت‌های زیادی داشته است
  • به گزارش شهرکریمه سرتیپ امیر حاتمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، کارکنان وزارت دفاع را نیروهایی متخصص و ولایتمدار نامید و اظهار داشت: با وجود تحریم‌های شکننده و مشکلات و موجود نیروهای این وزارتخانه توانسته‌اند صنعت دفاعی را با اقتدار پیش ببرند.

    وی با بیان اینکه وزارت دفاع مسئولیت مهمی در مقابل دشمنان خبیثی مانند آمریکا به‌عهده دارد، افزود: این وزارتخانه پشتیبانی عظیم نیروهای مسلح را به‌عهده دارد و با همه تلاشی که دشمنان کرده اما افتخار داریم که امروز می‌توانیم تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را به‌نحوی فراهم کنیم که از پس تمام دشمنی‌ها برآییم.

    وزیر دفاع گفت: در همه زمینه‌ها توانسته‌ایم با تدابیر و عنایات مقام معظم رهبری و پشتیبانی مجموعه دولت و ملت (تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را) فراهم کنیم و آخرین اقدام نیز پشتیبانی بود که فراهم شد و گروه تکفیری و داعش را با شکست مواجه کردیم.

    امیر حاتمی با تأکید بر اینکه این کارها توسط نیروهای نخبه‌ای انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم فرمودند که دستاوردهای صنعت دفاعی شیرین و خرسندکننده بود.

    وی با اعلام اینکه وزارت دفاع ۳۰۰ حافظ قرآن دارد، ادامه داد: حدود ده‌هزار نفر در مسیر حفظ قرآن هستند و فضای خوبی در این زمینه داریم، اگر حرکتی اتفاق می‌افتد به‌برکت همین فضای خوب است، همچنین فضای خوبی برای بصیرت‌افزایی داریم که نیروها به قم آمده و از خدمت اساتید بهره‌مند می‌شوند.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یکی از فعالیت‌های ارزشمند وزارت دفاع را راه‌اندازی هیئت‌های عاشورائیان در سطح سازمان‌ها و صنایع تابعه دانست و گفت: هیئت‌های مرکز عاشورائیان در مناسبت‌های مختلف با حضور حدود ۲ هزار نفر از آحاد مردم به‌صورت مستمر و منظم برنامه دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.