[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن بهشتی عصر دوشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بحران کرونا باعث شد به مشکلات زیرساختی بیمارستانی بیشتر توجه شود، گفت: با تلاش و همکاری شرکت آب و فاضلاب […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، محسن بهشتی عصر دوشنبه در سی و یکمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه بحران کرونا باعث شد به مشکلات زیرساختی بیمارستانی بیشتر توجه شود، گفت: با تلاش و همکاری شرکت آب و فاضلاب قم و همکاری ۳ نفر از پیمانکاران و صد نفر از کارگران این شرکت عملیات اجرایی شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی از ۱۷ اسفند آغاز و ۲۰ فروردین‌ماه با اتصال به تصفیه‌خانه فاضلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مشکلی که قرار بود طی ۳ ماه حل شود با تلاش شرکت آب و فاضلاب قم ظرف ۱۰ روز حل و فصل شد و اکنون چالش شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی کاملاً برطرف شده است.

معاون استاندار قم ادامه داد: طول شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی ۲ هزار متر و عمق متوسط آن ۴ متر است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی مراسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

پیگیری خرید دستگاه زباله سوز

بهشتی با اشاره به ضرورت خریداری دستگاه زباله سوز با توجه به تولید ۱۰ تن زباله بیمارستانی در قم، گفت: طی جلساتی که برگزار شد و پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد این دستگاه که ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارد خریداری و با بهره‌گیری از سایت البرز استفاده شود.

وی افزود: قرار است از اعتبارات استانی برای خرید این دستگاه هزینه و این دستگاه بعد از خریداری ظرف ۱۰ روز آینده پس از بارگیری وارد قم شود.

[ad_2]