[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیمای قم خود را مهیای دیدار روز چهارشنبه برابر تیم ارژن فارس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران می‌کند و آخرین تمرین این تیم پیش از مسابقه برابر ارژن از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیمای قم خود را مهیای دیدار روز چهارشنبه برابر تیم ارژن فارس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران می‌کند و آخرین تمرین این تیم پیش از مسابقه برابر ارژن از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

در حاشیه تمرین دوشنبه شب این تیم، رضا کردی از مربیان باسابقه و خوشنام فوتسال ایران و قم که هم اکنون در قطر روی زیر ساخت‌های فوتبال پایه این کشور فعالیت می‌کند در تمرین تیم فوتسال محمد سیما حاضر شد و مورد استقبال گرم مدیر عامل، مربیان و بازیکنان این تیم قرار گرفت.

همچنین مجوز آی تی سی علی فیاضی بازیکن افغانستانی تیم فوتسال محمد سیمای قم سرانجام از سوی فدراسیون فوتبال عراق که فیاضی مدتی را در این کشور بازی کرده بود صادر شد و وی پس از اینکه دیدار هفته نخست برابر تیم مقاومت شهرداری کرج را از دست داد می‌تواند در بازی چهارشنبه برابر ارژن تیمش را همراهی کند.

خبر دیگر از تیم محمد سیمای قم، تلاش اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای تأمین بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادر است به طوری که قرار است تا پیش از دیدار برابر تیم ارژن فارس درصدی از مبالغ قرارداد آنها پرداخت شود. هیئت مدیره باشگاه محمد سیما در روزهای اخیر برای تحقق این هدف تلاش کرده‌اند.

همچنین با تمهیدات صورت گرفته محل مشخصی برای گفتگوی مربیان و بازیکنان با رسانه‌ها پس از پایان مسابقه در سالن شهید حیدریان قم در نظر گرفته شده است تا از بی نظمی‌های معمول و مکرر که پس از دیدارهای لیگ فوتسال در زمینه گفتگوی خبرنگاران ایجاد می‌شد جلوگیری شود.

دیدار تیم‌های فوتسال محمد سیمای قم و ارژن شیراز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۹ تیر در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

[ad_2]