تولیت آستان مقدس حضرت حضرت معصومه با اشاره به اهمیت دهه کرامت گفت: در این دهه مردم ضمن یک دهه جشن و سرور، با معارف و اهداف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شده و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشند. آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم خطبه خوانی و آغاز جشن‌های دهه کرامت […]

تولیت آستان مقدس حضرت حضرت معصومه با اشاره به اهمیت دهه کرامت گفت: در این دهه مردم ضمن یک دهه جشن و سرور، با معارف و اهداف اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شده و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم خطبه خوانی و آغاز جشن‌های دهه کرامت که با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، مسؤلان استانی، خادمان بارگاه امام رضا(ع) و خادمان بارگاه حضرت احمد بن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: دهه اول ماه ذی‌القعده برای خاندان پیامبر اکرم یادآور جشن و سرور است.

وی با اشاره به مناسبت‌های دهه نخست این ماه بیان کرد: در نخستین روز این دهه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، نیمه دهه مزین به نام حضرت احمد بن موسی و آخرین روز این دهه نیز روز میلاد مبارک امام رضا(ع) است.

امام جمعه قم با بیان اینکه می‌توان گفت که ماه ذی‌القعده ماه امام علی بن موسی‌الرضا(ع) است اظهار کرد: سخن از مقامات، کرامات و جایگاه حضرت معصومه(س) بسیار گفته شده و ائمه اطهار نیز این مولود مبارک را بشارت داده بودند.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) فرمودند که زیارت حضرت معادل بهشت است، بیان کرد: برای ادای اجر رسالت و تجلیل از خاندان موسی بن جعفر(ع) دهه اول ماه ذی‌القعده را به نام دهه کرامت نام‌گذاری کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های این دهه مبارک تاکید کرد و ادامه داد: مردم ضمن یک دهه جشن و سرور، با معارف و اهداف اهل‌بیت(ع) بیشتر آشنا شده و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) باشند.

آیت‌الله سعیدی با تقدیر از رسانه ملی و رسانه‌ها برای اهتمام به برنامه‌های دهه کرامت خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت این دهه، از کسانی که برگزاری این مراسم‌ها را ترتیب داده و دعوت آستان مقدس حضرت معصومه(س) را اجابت کردند تقدیر می‌کنیم.