[ad_1] کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: بر اساس قانون، فعالیت‌هایی که تحت عنوان مدرسه و آموزش فوتبال و فوتسال صورت می‌گیرد تنها باید با مجوز معتبر هیئت فوتبال استان قم انجام شود و هیئت فوتبال استان قم به متقاضیان مدارس فوتبال و فوتسال مجوزهای سالانه می‌دهد. وی افزود: بر همین اساس […]

[ad_1]

کریم بهرامی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: بر اساس قانون، فعالیت‌هایی که تحت عنوان مدرسه و آموزش فوتبال و فوتسال صورت می‌گیرد تنها باید با مجوز معتبر هیئت فوتبال استان قم انجام شود و هیئت فوتبال استان قم به متقاضیان مدارس فوتبال و فوتسال مجوزهای سالانه می‌دهد.

وی افزود: بر همین اساس خانواده‌ها باید هوشیار باشند که در مدارس فوتبال و فوتسالی فرزند خود را ثبت نام کنند که آن مدرسه فوتبال یا فوتسال مجوز سال ۹۸ هیئت فوتبال استان قم به عنوان متولی این رشته‌ها در استان را در اختیار داشته باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در خصوص ساز و کار وقوع تخلفات در مدارس فوتبال و فوتسال گفت: از همشهریان قمی می‌خواهیم هر زمان و در هر نقطه‌ای که تخلفی از مدارس فوتبال و فوتسال دیدند مراتب را به هیئت فوتبال استان قم واقع در ورزشگاه شهید حیدریان گزارش دهند تا به طور فوری و سریع در دستور رسیدگی قرار گیرد.

بهرامی بیان داشت: هیئت فوتبال استان قم با مدارس فوتبال متخلف برخورد می‌کند و به دلیل صیانت از اعتماد مردم به مدارس فوتبال و فوتسال و همچنین اهمیت فعالیت اصولی این مدارس در آینده ورزش استان قم در موضوع نحوه فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال جدی هستیم.

وی عنوان کرد: در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف مدرسه فوتبال، از مدیر آن مدرسه فوتبال توضیح خواسته می‌شود و با بررسی شواهد و دلایل موجود با مدرسه فوتبال مختلف برخورد می‌شود و گزینه باطل کردن مجوز مدارس فوتبال متخلف نیز در دستور کار قرار دارد البته بر این موضوع نیز تاکید می‌کنم که فعالیت اغلب مدارس فوتبال و فوتسال ما در قم اصولی و بر پایه علم و اخلاق است.

[ad_2]