×
×

برخورد با نا عدالتی و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی تر از بقیه مورد ها باشد

  • کد نوشته: 8299
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از khamenei.ir، ir، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ و همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ با امام (ره)، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی […]

    برخورد با نا عدالتی و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی تر از بقیه مورد ها باشد
  • برخورد با نا عدالتی و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه مورد ها باشدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از khamenei.ir، ir، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ و همزمان با سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ با امام (ره)، با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قررگاه پدافند هوایی ارتش دیدار کردند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، ایام الله و مناسبت‌های با اهمیت انقلاب اسلامی را مایه قوام و استحکام نظام دانستند و اهتمام کردند: سال کنونی به لطف الهی، ۲۲ بهمن از آن ۲۲ بهمن‌های تماشایی می باشد.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و دیگر مناسبت‌های با اهمیت انقلاب اسلامی را فراتر از یک خاطره افتخارآمیز دانستند و اظهار کردند: همه‌ی این ایام الله، چه مناسبت‌های دوران انقلاب اسلامی و چه مناسبت‌های با اهمیت ۳۹ سال گذشته، زمینه‌ساز افزایش ذخیره و سرمایه انقلاب و باعث استحکام زیادتر پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شوند.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای، انقلاب اسلامی را حقیقتی زنده دانستند و با اهتمام بر اینکه استحکام و قوام امروز انقلاب زیادتر از روز‌های اول هست، افزودند: انقلابیونِ امروز، ایستاده‌تر و آگاه‌تر و بصیرتر از انقلابیون روز‌های اول انقلاب می باشند و بر همین اساس، انقلاب پیش رفته و تکامل یافته هست.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی، تغییر و دگرگونی را مثل دیگر موجودات زنده، جزء ذات انقلاب برشمردند و اضافه کردند: حالا که انقلاب در حال ورود به چهل سالگی خود هست، اصول و مبانی، ثابت و پایدار مانده، اما از این درخت تناور و ریشه دار، میوه‌های نو به نو و جدید بروز کرده هست.

    وی محور کلیدی مبارزه دشمنان با انقلاب اسلامی را جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و تداوم و استقامت انقلاب برشمردند و اظهار کردند: منظور از دشمنان همان کسانی می باشند که با برتری انقلاب اسلامی، حکومت دست‌نشانده و مطیع آن‌ها در این منطقه حساس سرنگون گردید که در رأس آن‌ها دولت امریکا قرار دارد.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شیوه‌های متنوع و وسیع دشمنان برای مبارزه با انقلاب افزودند: آن‌ها از متفکر نماها، نظریه پردازان قلابی، روزنامه نگاران و قلم به مزدها، دلقک و همه امکانات فضای سایبری استفاده می‌کنند تا بر مردم اثرگذاری بگذارند، اما ناگهان در بعضی ایام‌الله مثل ۲۲ بهمن و یا ۹ دی سال ۸۸ و یا ۹ دی سال کنونی و راهپیمایی‌های خودجوش و پرشور و پرهیجان پس از ان، سیل جمعیت به خیابان‌ها می‌آیند و با سر دادن شعاری واحد، همه محاسبه های دشمن ها را به هم می‌زنند.

    حضرت آیت الله خامنه ای، تلاش‌های بدخواهان ملت ایران را فراتر از کارهای در فضای سایبری دانستند و اظهار کردند: آن‌ها از تحریم نیز استفاده می‌کنند تا مشکلات اقتصادی بوجود آورند، اما همین مردم به سبب عشق به انقلاب اسلامی، وسیع به خیابان‌ها می‌آیند و باعث قوام و استحکام انقلاب می‌شوند.

    وی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال کنونی را یک نمونه از عشق و ارادت مردم به انقلاب دانستند و اضافه کردند: سال کنونی به سبب یاوه گویی‌های بعضی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا، مردم احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد خصومت هست و به همین سبب، به پیرامون قوه الهی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال کنونی از همیشه گرم‌تر و پرشورتر می باشد و همه خواهند آمد.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه با اهتمام بر اینکه سیاست‌های اصولی نظام برآمده از انقلاب اسلامی هست، اظهار کردند: من جمله سیاست‌های اصولی نظام، «استقلال اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی»، «آزادی» و «پیشرفت همه جانبه مادی و معنوی» هست که در بعضی زمینه‌ها به ویژه علم و فناوری پیشرفت‌های خوبی به‌دست آمده هست.

    حضرت آیت الله خامنه ای، «عدالت اجتماعی» را یکی دیگر از سیاست‌های اصولی نظام برشمردند و اضافه کردند: هدف از عدالت اجتماعی، برداشتن فاصله‌های میان مردم هست که البته در این زمینه کم‌کاری و عقب‌ماندگی داریم و آن کاری که باید انجام بگیرد، هنوز انجام نگرفته، ولی همه بدانند که ما از این سیاست اصولی صرف‌نظر نکرده‌ایم و با جدیت به‌دنبال آن هستیم.

    وی یکی از راه‌های تحقق عدالت اجتماعی را مبارزه با نا عدالتی و فساد دانستند و اضافه کردند: مبارزه با نا عدالتی و فساد بسیار سخت هست و همانگونه که چند پارسال گفتم، فساد مثل اژد‌های هفت‌سر افسانه‌ها هست که از بین بردن آن به سادگی امکان پذیر نیست، ولی حتماً باید صورت پذیرد.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام کردند: برخورد با نا عدالتی و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه مورد ها باشد و همه مسئولین و مسئولان کشور باید به این مبحث توجه نمایند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ایستادگی در مقابل نا عدالتی و فساد در سطح بین المللی و رسوا کردن آن» را من جمله سیاست‌های اصولی برشمردند و اهتمام کردند: امروز ظالم‌ترین و بی رحم‌ترین مجموعه‌های دنیا، حکومت امریکا هست که حتی بدتر از داعشی‌های وحشی هست.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای با یادآوری این مبحث که داعش را امریکایی‌ها بوجود آوردند و ریاست جمهور فعلی امریکا در تبلیغات انتخاباتی به آن اشاره کرد، اظهار کردند: امریکایی‌ها علاوه بر ایجاد داعش، از آن‌ها پشتیبانی کردند و احتمالاً تعلیم بعضی شیوه‌های خشن و وحشیانه را نیز مجموعه‌های وحشی امریکا مثل بلک‌واتر بر عهده داشتند، اما دولت امریکا علی رغم همه این بی‌رحمی‌ها و سنگدلی‌ها، در تبلیغات بین المللی مدعی پشتیبانی از حقوق بشر و مظلومان و حقوق حیوانات هست که باید با بیان حقایق، آن‌ها را رسوا کرد.

    وی ، پشتیبانی از نا عدالتی ۷۰ ساله به کشور فلسطین و علاوه بر این پشتیبانی از کشتار مردم یمن و نا عدالتی به آنها را نمونه‌های آشکاری از نا عدالتی امریکایی‌ها دانستند و اضافه کردند: زیرساخت‌های یمن و مردم مظلوم این کشور، به‌طور همه روزه به ابزار هم‌پیمانان امریکا و با سلاح‌های امریکایی بمباران می‌شوند، اما دولت امریکا هیچ اعتراض و اعتنایی نمی‌کند، ولی با نهایت وقاحت با نمایش چند آهن‌پاره، ادعای بی سبب ارسال موشک از ایران را مطرح می‌کنند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کردند: در حالی که مردم یمن در محاصره می باشند، چه طور امکان ارسال موشک وجود دارد؟

    حضرت آیت الله خامنه‌ای اهتمام کردند: البته طبق دستورات صریح اسلام باید در مقابل ظلم کننده ایستاد و به مظلوم کمک کرد.

    وی به یک نمونه از ورود و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در قضایای منطقه اشاره کردند و اظهار کردند: در قضیه مقاومت در منطقه غرب آسیا، آمریکایی‌ها تصمیم داشتند مقاومت را ریشه‌کن کنند، اما ما ایستادیم و اظهار کردیم اذن نمی‌دهیم. امروز برای همه دنیا ثابت شده هست که امریکا می‌خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای در ادامه به یک مساله با اهمیت یعنی مساله «مردم» و امتیاز بزرگ «مردمی و دینی بودن» انقلاب اسلامی پرداختند و اظهار کردند: انقلاب اسلامی، مردمی بود و مردمِ معتقد به اسلام در همه مراحل مثل دفاع مقدس و شهادت فرزندانشان، حوصله و شکر کردند، زیرا این دفاع و شهادت در راه خدا و امام حسین علیه‌السلام بود.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی با اهتمام بر اینکه در همه برنامه‌ها باید مردم در در اولویت باشند، اظهار کردند: نام مردم متعدد آورده می‌شود که البته تکرار و تکیه بر نام مردم در اظهارات مسئولین بسیار خوب هست، اما باید مردم را بشناسند و بشناسیم.

    وی با اشاره به فعالیت روشنفکران در دوره طاغوت و دم زدن آنها از مردم، افزودند: رژیم طاغوت در مقابل آن روشنفکران و آثار آن‌ها چندان سخت‌گیری نمی‌کرد، زیرا نه روشنفکران سخن مردم را می‌فهمیدند و نه مردم سخن آن‌ها را، ولی امام بزرگوار که وارد میدان مبارزه گردید، هم او مردم را شناخت و هم مردم سخن وی را شناختند و با همه وجود وارد میدان گردیدند.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای با اهتمام دو مرتبه بر «شناخت مردم»، اضافه کردند: مردم چه کسانی می باشند؟ مردم همان کسانی می باشند که حماسه ۲۲ بهمن هر سال را بوجود می‌آورند، مردم همان کسانی می باشند که بعد از وارد شدن اغتشاشگران به صحنه، حتی اگر اعتراضی هم داشتند، خود را کنار کشیدند و در روز ۹ دی به میدان آمدند. مردم همین‌ها می باشند. آن‌ها را اشتباه نگیرید. مردم را بشناسید و خالصانه و برای رضای خدا، برای مردم کار کنید، زیرا خداوند از ما مسئولین خواسته هست خادم مردم باشیم و به آن‌ها خدمت کنیم.

    وی اهتمام کردند: سخن مردم، شکایت از فساد و تبعیض هست. مردم زیادی از مشکلات را تحمل می‌کنند، اما از فساد و تبعیض شِکوه دارند و آن را تحمل نمی‌کنند، در نتیجه مسئولین هر سه قوه باید به‌طور جدی با فساد مبارزه کنند.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش انتهایی سخنانشان، نیرو‌های مسلح را به سازندگی سفارش کردند و اظهار کردند: سازندگی در طراز اول، خودسازی و ساخت نظامیانی در تراز نظام اسلامی یعنی نیرو‌هایی مؤمن، شجاع، فداکار و با تدبیر هست که در مقابل دشمن با نهایت قدرت ایستادگی می‌کنند، اما در مقابل دوستان هیچ‌گونه تکبری ندارند.

    رهبر معظم انقلاب اسلامی اهتمام کردند: در همه قضایای این سالها، به توفیق الهی، نیرو‌های انقلابی برتری را از آنِ خود کرده‌اند و در آینده نیز به کوری چشم دشمن، برتری مربوط به شما و مربوط به ملت ایران هست.

    قبل از اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیرسرتیپ شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، تشکیل جهاد خودکفایی در نیروی هوایی را از تدابیر با اهمیت و راهبردی حضرت آیت الله خامنه‌ای در سال ۱۳۵۸ دانست و با بیان گزارشی از توانمندی‌های نیروی هوایی در ساخت امکانات و علاوه بر این توان دفاعی و رزمی، اظهار کرد: نیروی هوایی در کمک به آسیب‌دیدگان زمین لرزه کرمانشاه و علاوه بر این کمک به مسلمین مظلوم و جبهه مقاومت، حضوری فعال دارد و آماده‌ایم به پیمان سربازی خود با برداشتن لکه ننگ رژیم اسرائیلی و جریان تکفیری از منطقه، عمل کنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.