معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد شدید بین دو خودروی تریلی و وانت در ابتدای محور سلفچگان به ساوه، ۲ تن جان خود را از دست دادند. به گزارش شهرکریمه مهدی فراهانی روز جمعه در گفت و گویی افزود: عوامل اورژانس ۱۱۵ قم در همان دقایق اولیه حادثه(پنجشنبه شب) در محل […]

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد شدید بین دو خودروی تریلی و وانت در ابتدای محور سلفچگان به ساوه، ۲ تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرکریمه مهدی فراهانی روز جمعه در گفت و گویی افزود: عوامل اورژانس ۱۱۵ قم در همان دقایق اولیه حادثه(پنجشنبه شب) در محل سانحه حاضر شدند اما به دلیل شدت برخورد، راننده و سرنشین وانت در دم فوت کردند.
وی ابراز داشت: هم چنین همزمان با تصادف فوق و در نقطه ای دیگر از استان در تصادفی بین دو خودرو پاترول و پراید در جاده جنت آباد محورقدیم قم به کاشان، پنج تن مصدوم شدند.
فراهانی ادامه داد: پس از این حادثه عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و با سه دستگاه آمبولانس مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی در ادامه با اشاره به موضوع گاز گرفتگی گفت: گاز خطرناک مونوکسید کربن همچنان درکمین خانواده ها و همشهریان است، از این رو باید نهایت دقت در این موضوع انجام شود.
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: گاز خطرناک مونواکسیدکربن، پنجشنبه شب باعث شد مادر و ۲ فرزند خردسالش دچار اختلال هوشیاری شده که با تماس به موقع و حضور سریع کادر درمانی و سه دستگاه آمبولانس اورژانس۱۱۵، هر سه عضو خانواده همزمان با دریافت اقدام های درمانی فوریتی به مرکز درمانی جهت ادامه و تکمیل درمان منتقل شدند.
وی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات حاصله حال دختر بچه هفت ساله این خانواده رضایت بخش نیست.
فراهانی تصریح کرد: از شروع فصل سرما در استان و بخش های قم تاکنون هشت تن بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داده اند و تعداد ۳۵ تن نیز دچار مسمومیت با درجه های مختلف شده اند.