روزنامه جمهوری اسلامی که یکی از حامیان افراطی دولت و مخالف هرگونه اعتراض و نقد می باشد فراموش کرده روزگاری در نقد دولت نهم و دهم چه عملکرد تندی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم شاهد حضور گسترده مردم و پشتیبانی تمام عیار از نظام جمهوری اسلامی بودیم اما در این میان مردم اعتراضاتی نیز به عملکرد بسیار ضعیف دولت نیز داشتند که به صورتی مسالمت آمیز و با در دست گرفتن تراکت هایی نمایان بود.

در این میان روزنامه جمهوری اسلامی که مدیرمسئول اصلاح طلب آن با اصرار توسط رسانه های حامی دولت اصولگرا نامیده می شود به صورتی عجیب سعی بر بزرگ نمایی انتقادات مردم قم و هوچی گری تمام عیار رسانه ای و تامین خوراک برای رسانه های بیگانه نمود.

این روزنامه ها هیچ اشاره ای به عامل این گرانی ها و نتایج سیاست های اقتصادی دولت نکردند و توضیحی پیرامون این که چرا مردم حق اعتراض به وضعیت اقتصادی را ندارد و این حق را باید از آنها سلب کرد ندادند!

با توجه به کلی گویی غالب این اعتراض‌ها و عدم ذکر مصداق، اگر مقصر این گرانی ها، حاصل سیاست و عملکرد شخص یا اشخاصی غیر از دولتمردان هستند؛ چه نیازی به گلایه و تفرقه آمیز خواندن این جملات اعتراضی بود!؟

این در حالی است که روزنامه جمهوری اسلامی و دیگر رسانه های اصلاح طلب در طول کار دولت نهم و دهم به صورتی تمام عیار اقدام به تخریب دولت می کردند و در این راه از هیچ تیتر و افراطی ابا نداشتند.