×
×

برخورد قاطع قضایی با اخلالگران در بازار/ مسؤلان به فکر مردم باشند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 14492
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، علی اصغر سلطانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در این وضعیت اقتصادی درست نیست که برخی مدیران تلاش می‌کنند تا بالا بودن قیمت‌ها را توجیح کنند. وی بیان کرد: گوشت و مرغ در قم […]

    برخورد قاطع قضایی با اخلالگران در بازار/ مسؤلان به فکر مردم باشند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، علی اصغر سلطانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در این وضعیت اقتصادی درست نیست که برخی مدیران تلاش می‌کنند تا بالا بودن قیمت‌ها را توجیح کنند.

    وی بیان کرد: گوشت و مرغ در قم به حد کافی وجود دارد اما بروکراسی‌های بی‌موردی که توسط برخی وجود دارد توزیع آن‌ها را دچار مشکل کرده است.

    سلطانی تصریح کرد: اینکه قیمت مرغ در بعضی از استان‌ها ارزان‌تر از قم است توجیه پذیر نیست و قطعاً مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

    وی ابراز کرد: اگر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارشی از اخلال در بازار به ما بدهد قطعاً تشکیل پرونده قضائی خواهیم داد و با متخلفین قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

    معاون قضائی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: مسؤلین به فکر مردم باشند و تلاش کنند تا هرچه بیشتر از فشارهای اقتصادی بر مرد کم کنند.

    نیاز استان در زمینه برنج تأمین شده

    مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قم نیز در این جلسه افزود: از ابتدای شهریور تاکنون بالغ بر ۸ هزار و ۶۰۰ تن شکر برای استان درخواست شده که سه هزار تن آن وارد استان شده است.

    بهزاد رادمنش ادامه داد: ما در استان قم کارخانه قند و شکر نداریم و از استان تهران روزانه ۲۰۰ تن شکر به قم وارد شده و در آخرین تخصیص، علی رغم اینکه رتبه ۲۲ جمعیت استان را داریم، در جذب شکر هفتم هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: تمام نیازهای استان در زمینه برنج تأمین شده و سهمیه آرد فروردین ماه نانوایی‌ها از فردا توزیع می‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.