×
×

برخورد ۲ خودرو در قم باعث سوختن یک نفر در آتش شد

  • کد نوشته: 1819
  • رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور سلفچگان متأسفانه یک نفر در آتش سوخت. به گزارش شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی گفت: در حادثه‌ تصادفی که در کیلومتر ۲۰ محور قم – سلفچگان رخ داد، منجر به حریق دو خودرو شد. وی […]

    برخورد ۲ خودرو در قم باعث سوختن یک نفر در آتش شد
  • رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در محور سلفچگان متأسفانه یک نفر در آتش سوخت.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا حسنی گفت: در حادثه‌ تصادفی که در کیلومتر ۲۰ محور قم – سلفچگان رخ داد، منجر به حریق دو خودرو شد.

    وی افزود: این حریق موجب شد یک مرد به شدت در آتش سوخته و جان خود را از دست بدهد.

    رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ابراز داشت:  همچنین در این تصادف یک مرد دیگر نیز با سوختگی ۶۰ درصد مصدوم شد که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ قم وی درمان و به مرکز درمانی نکویی قم منتقل شد.

    وی افزود: همچنین همزمان با غروب آفتاب روز یکشنبه در حادثه‌ای دیگر در همین محور یک دستگاه پراید واژگون شد.

    حسنی ادامه داد: این واژگونی پنج مجروح در بر داشت که با توجه به وخیم بودن حال سه نفر از مجروحان و شدت آسیب‌های وارده، علاوه بر دو آمبولانس اورژانس زمینی به محل حادثه، بالگرد اورژانس۱۱۵ قم نیز جهت انتقال مجروحان بدحال اعزام شد.

    وی با توجه به حجم بالای مسافرت‌ها گفت: با توجه به شلوغی نسبی جاده‌های استان چند تصادف دیگر نیز با تعداد مجروح کمتر در محورهای مختلف استان گزارش شده که پرسنل اورژانس با آمادگی کامل نسبت به ارائه خدمات اولیه اقدام کرده و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.