×
×

برخی از طلاب خواهر در سیستان و بلوچستان درگیر سیل هستند

  • کد نوشته: 26354
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص در خصوص وقایع رخ داده در سیل اخیر سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه برخی از مدارس علمیه خواهران در این استان دچار خسارت شده اند و قسمتی از سقف برخی از مدارس ریزش کرده است. وی با بیان اینکه مدرسه علمیه خواهران در بزمان […]

    برخی از طلاب خواهر در سیستان و بلوچستان درگیر سیل هستند
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص در خصوص وقایع رخ داده در سیل اخیر سیستان و بلوچستان افزود: متاسفانه برخی از مدارس علمیه خواهران در این استان دچار خسارت شده اند و قسمتی از سقف برخی از مدارس ریزش کرده است.

    وی با بیان اینکه مدرسه علمیه خواهران در بزمان به همراه واحد مسکونی آن دچار خسارت شده اند، افزود: همچنین مدرسه علمیه خواهران در دلگان نیز به دلیل نفوذ آب در مدرسه خساراتی دیده است.

    مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برخی از طلاب خواهر در این استان درگیر سیل هستند، تصریح کرد: برخی از طلاب درگیر سیل موفق شده اند به مدارس خود برسند اما متاسفانه از برخی از طلاب به دلیل بسته بودن راه دسترسی اطلاعی نداریم.

    وی بیان کرد: از مدیران مدارس درخواست شده که آمار و اطلاعات لازم را از طلاب خواهر خسارت دیده در سیل بدست بیاورند.

    حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص در خصوص کمک رسانی طلاب خواهر به سیل زدگان افزود: طلاب خواهر فارغ التحصیل در ایرانشهر به صورت خودجوش به دریافت کمک جهت خدمت رسانی به سیل زدگان اقدام کرده اند.

    وی بیان کرد: با توجه به خسارت وارد شده به برخی از طلاب در سیل سیستان و بلوچستان، پس از مشخص شدن میزان خسارت ها پس برقراری ارتباط مواصلاتی از سایر مداس استان ها برای کمک رسانی درخواست خواهد شد.

    مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان گفت: امتحانات مدارس علمیه خواهران در این استان به صورت روزانه برگزار می شود و برای امتحانات طلابی که درگیر سیل هستند در آینده تصمیم گیری خواهد شد.

    وی عنوان کرد: سیل بیشتر مناطق روستایی در قسمت جنوب استان سیستان و بلوچستان را درگیر کرده است و دسترسی به راه های اصلی استان ممکن است./۱۳۷۰/ج

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.