حضرت ‌آیت الله نوری همدانی از برخورد گزینشی برخی افراد با فرمایشات رهبر معظم انقلاب انتقاد و تصریح کرد که اگر معتقد هستید باید مجموع فرمایشات ایشان را ملاک قرار دهید. به گزارش شهرکریمه، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رییس و  اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از برخورد گزینشی […]

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی از برخورد گزینشی برخی افراد با فرمایشات رهبر معظم انقلاب انتقاد و تصریح کرد که اگر معتقد هستید باید مجموع فرمایشات ایشان را ملاک قرار دهید.

به گزارش شهرکریمه، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار رییس و  اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از برخورد گزینشی با فرمایشات حضرت امام و رهبری گفت: گاهی با حرف های امام و رهبری گزینشی برخورد می کنند در حالی که باید مجموع فرمایشات ایشان را در نظر گرفت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب معارف انقلاب را ترویج می کنند، متأسفانه گاهی با فرمایشات ایشان گزینشی برخورد می کنند، باید جلوی این افراد را گرفت؛ اگر معتقد هستید باید همه فرمایشات را در نظر بگیرید.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که فرهنگ موضوعی بسیار مهم در جامعه است، گفت: اسلام به تمامی ابعاد از جمله سیاسی و اقتصادی توجه دارد که سرآمد آن فرهنگ است.

وی افزود: انقلاب ادامه راه پیامبران و اهل بیت(ع) است، نخستین شیوه همراهان پیامبر اسلام بر اساس آیه قرآن اشداه و علی الکفار است از این رو باید در برابر کفار بسیار شدید بود، باید از نظر قدرت جهادی به اندازه ای باشیم که دشمنان مرعوب باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که قرآن ما را بر حذر می دارد که در برابر دشمنان نرمش نشان دهیم و بخواهیم مذاکره کنیم، اظهار داشت: این بدان دلیل است که آن ها خوی سلطه گری دارند.

وی با اشاره به آسیب های فرهنگی موجود در جامعه ادامه داد: یکی از عرصه های فرهنگی فضای مجازی است که دشمن سعی می کند نفوذ کند، دست اندرکاران باید جلوی پیشرفت و نفوذ دشمن را بگیرند، امام صادق(ع) می فراید علمای شیعه مرزبانان جامعه هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که رهبر انقلاب فرمودند که نباید به لبخند و نرمش ظاهری دشمن توجه کرد، ابراز داشت: اگر یک لحظه غفلت کنیم جریانی همانند پاسارگاد به وجود می آید، باید به گونه ای قدرتمند برخورد کنیم که نخست وزیر انگلیس روباه پیر جرأت نداشته باشد در منطقه علیه جمهوری اسلامی سخنرانی کند.

وی عنوان کرد: دشمن در منطقه جنگ های نیابتی به وجود آورده و مزدوران خود را علیه مسلمانان فعال کرده است، چنین دنیایی به فرهنگی قوی و قاطع نیاز دارد که دشمن جرأت میدان داری نداشته باشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دو قطبی بودن در مملکت بسیار خطرناک است، مطالب برخی روزنامه ها به گونه ای است که گویا در کشور دو اراده و قطب وجود دارد؛ این مساله بسیار ضرر دارد، همه باید یک اراده داشته باشیم، باید این دو قطبی برطرف شود؛ رسانه ها را باید اصلاح کرد تا دو قطبی ایجاد نکنند.

وی اضافه کرد: انتقاد با دلیل و استدلال اشکالی ندارد اما نباید منجر به دو قطبی و بدگویی شود که به نفع دشمنان و به ضرر کشور است، این باید برطرف شود تا وحدت و اتحاد محفوظ بماند، باید یک اراده آن هم از ولایت فقیه وجود داشته باشد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که یکی از برتری های انقلاب تودم بودن با معنویات است، گفت: انقلاب سعی در گسترش عدالت و مبارزه با مستکبران دارد که به مستضعفان جهان امیدواری می دهد؛ باید فرهنگ قرآنی و اهل بیتی انقلاب را در جهان اشاعه دهیم.منبع: رسانیوز