×
×

برخی به‌دنبال مخدوش‌ کردن چهره قم هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 17574
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای قم در کلام ائمه (س) افزود: برخی نسبت به جایگاه والای قم بی‌توجه هستند در حالی که شأن این شهر بسیار […]

    برخی به‌دنبال مخدوش‌ کردن چهره قم هستند – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای قم در کلام ائمه (س) افزود: برخی نسبت به جایگاه والای قم بی‌توجه هستند در حالی که شأن این شهر بسیار بالاست.

    وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به شهر کریمه اهل‌بیت (ع) هستند، افزود: در قرارگاه ۱۹ دی با شناسایی جبهه‌های مختلف شهر قم و تقسیم‌بندی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف به‌دنبال ترویج مسائل فرهنگی هستیم.

    امام جمعه قم با اشاره به تأثیرگذاری بالای این شهر در سراسر کشور و جهان افزود: افرادی با نیت‌های مشخص می‌خواهند قم را از جایگاه و شأن اصلی آن دور نگه دارند که باید مانع این اقدام شوم آنها شویم.

    وی با بیان اینکه برخی به‌دنبال مخدوش‌سازی چهره قم هستند، افزود: تغییر وضعیت فرهنگی قم ناگهانی نیست بلکه این تغییرات طی طولانی مدت ایجاد شده است.

    آیت الله سعیدی با بیان اینکه بهبود وضعیت قم باید به صورت ریشه‌ای، حساب‌شده و مطلوب دنبال شود، افزود: متأسفانه رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و متدینین از وضعیت فعلی شهر قم نگرانند.

    وی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت شهر باید از توان جوانان در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره‌مند شویم، افزود: قرارگاه ۱۹ دی به دنبال شناسایی جبهه‌های مختلف در شهر قم است که در همین راستا فعالیت‌های مورد نیاز را در میان دستگاه‌ها تقسیم‌بندی کرده است تا تأثیرگذاری لازم را به همراه داشته باشد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.