نماینده قم با اشاره به طرح مشکوک آشتی ملی عنوان کرد اگر بازگشت، بازگشت جدی باشد مردم آن را لمس می کنند ولی اگر فریب افکار عمومی باشد مردم آن را نیز متوجه خواهند شد که در آستانه انتخابات می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حجت السلام مجتبی ذوالنور ، درباره طرح آشتی ملی اظهار داشت: فتنه ۸۸ یک برنامه براندازی به تمام معنا بود و نظام سلطه با ایادی داخلی برای بر اندازی نظام اسلامی هماهنگی کاملی داشت.

 وی افزود: سیل عظیم ملت ایران در نهم دی ماه باعث شد مسیر معاندان نظام از مسیر انقلابیون جدا شود و این سیلی محکمی بر گوش بدخواهان نظام اسلامی بود که قصد داشتند با برنامه به اهداف شوم خود برسند.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز ورشکسته های توبه نکرده فتنه ۸۸ که هنوز هم در ذهن جامعه ما به عنوان خائنین نظام اسلامی مطرح هستند از آشتی ملی حرف می زنند.

ذوالنور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم با کسی قهر نبودند که بخواهند آشتی کنند، بعد از انقلاب همه مردم در یک صف و در یک جبهه پشت سر ولایت و نظام اسلامی بودندوتوطئه های دشمن را خنثی کردند و از مسیرهای صعب العبور طی مسیر کردند، مردم همیشه باهم بودند و در مقابل هم نبودند که بخواهند باهم آشتی کنند.

 وی ابراز داشت: فتنه گران سعی دارند با عنوان طرح آشتی ملی پرونده کریه خودشان را پاک کنند، این موضوع فقط یک راه دارد آن هم فقط توبه و عذرخواهی از مردم برای جبران لطمات و خساراتی است که به کشور وارد کردند.

 نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چنین کاری انجام دهند هم آغوش مردم برای آنها باز است و هم برای همیشه درب و منزل و بیت رهبری برای آنها باز خواهد شد همچنان که ایشان همیشه با روی گشاده با همه اقشار جامعه برخورد داشته و دارند.

 ذوالنور ابراز داشت: اگر بازگشت، بازگشت جدی باشد مردم آن را لمس می کنند ولی اگر فریب افکار عمومی باشد مردم آن را نیز متوجه خواهند شد که در آستانه انتخابات می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.