×
×

برخی مدیران مجلس بالاتر از حداکثر قانونی حقوق می‌گیرند

  • کد نوشته: 19551
  • [ad_1] حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه‌، درباره عدم فعالیت کامل سامانه شفافیت حقوق مدیران گفت: متأسفانه با وجود اینکه قانونی در این زمینه تصویب شده اما دولت در اجرای آن تأخیری ۲ ساله دارد.  وی افزود: بعد از تذکرات فراوانی که نمایندگان مجلس درباره […]

    برخی مدیران مجلس بالاتر از حداکثر قانونی حقوق می‌گیرند
  • [ad_1]

    حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه‌، درباره عدم فعالیت کامل سامانه شفافیت حقوق مدیران گفت: متأسفانه با وجود اینکه قانونی در این زمینه تصویب شده اما دولت در اجرای آن تأخیری ۲ ساله دارد. 

    وی افزود: بعد از تذکرات فراوانی که نمایندگان مجلس درباره لزوم راه‌اندازی این سامانه و شفافیت حقوق مدیران اعلام کردند، امسال بهانه‌ای از سوی سازمان امور اداری و استخدامی بیان شده است در حالی که بر اساس قانون بودجه سال ۹۸ اجرای این کار برعهده وزارت امور اقتصادی و دارایی است زیرا جزئیات حقوق‌ها برعهده این وزارتخانه است. 

    نماینده مردم شاهین‌شهر تصریح کرد: طبق قانون باید سازمان امور اداری و استخدامی ارقام حقوق‌ها را در سامانه مذکور (سامانه شفافیت اعلام حقوق مدیران) بارگذاری کند که تاکنون چنین کاری نکرده است. 

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه متاسفانه وضعیت حقوق‌های مجلس با قوانین تطبیق ندارد اظهار داشت: با حقوق‌های بالاتر از قانون در مجلس مواجه هستیم که برخی از این حقوق‌ها از دریافتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بالاتر است اما معاونین و مدیران و مسئولین قوه مقننه این قانون را به صورت کامل اجرا نکرده و چیزی را منتشر نکرده‌اند ضمنت اینکه لیستی هم در اختیار مدیران این سامانه قرار نگرفته است.

    حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: قوه قضاییه و سازمان صداوسیما در زمینه اعلام شفاف حقوق مدیران‌شان همکاری لازم را ندارند.

    نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه دولت هم باید در زمینه عدم اجرای کامل سامانه شفافیت حقوق مدیران به مجلس پاسخگو باشد افزود:متأسفانه دولت در زمینه اعلام شفاف حقوق مدیرانش کاملاً بسته عمل می‌کند و به هیچ وقت نمی‌خواهند شفافیت لازم در این باره اتفاق بیافتد. 

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «شفافیت حقوق دولتمردان و نمایندگان برای مردم» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

    انتهای پیام/

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.