×
×

برخی وقتی که رای مردم را می‌گیرند گفته‌ها و راه اصلی را فراموش می‌کنند.

  • کد نوشته: 3826
  • حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب دیشب در نشست گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد از موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در مقابل فرمایشات رهبری یاد کرد و گفت: افراد وقتی که رای مردم را می‌گیرند گفته‌ها و راه اصلی را فراموش می‌کنند. به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در نشست گرامیداشت […]

    برخی وقتی که رای مردم را می‌گیرند گفته‌ها و راه اصلی را فراموش می‌کنند.
  • حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب دیشب در نشست گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد از موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در مقابل فرمایشات رهبری یاد کرد و گفت: افراد وقتی که رای مردم را می‌گیرند گفته‌ها و راه اصلی را فراموش می‌کنند.

    به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در نشست گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه درخشان حرکت اسلام در طول تاریخ است، اظهار کرد: اکنون در حال نزدیکی به دشمن هستیم به همین علت دشمن همه داشته‌های خود را به کار گرفته و به دنبال ضربه‌زدن به نظام اسلامی است.

    وی معنای تعریف ولایت را تبعیت و همراهی دانست و اضافه کرد: حضرت علی(ع) به صورت ذاتی محبوب عالم است اما برای اینکه بتواند اعلام ولایت کند باید همراهی مردم را داشته باشد و نبود همراهی مردم علت اصلی خانه‌نشینی ایشان بوده است.

    رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار از ایستادگی رهبر انقلاب اسلامی مقابل کشورهای استکباری یاد کرد و گفت: مردم با همراهی خود نگذاشته که دشمن آسیبی به ولایت فقیه برساند چراکه همه پای ولایت ایستاده و نمی‌گذارند به این جایگاه صدمه‌ای وارد شود.

    وی از ولایت فقیه به عنوان یکی از خطوط قرمز ملت نام برد و عنوان کرد: بر اساس تعابیر رهبر انقلاب اسلامی جریان‌هایی به دنبال امام‌زدایی هستند چراکه بنیانگذار کبیر انقلاب با روحیه انقلابی به داشته‌های خود تکیه داشته و با وجود قدرت دشمن تصمیم‌های خود را تغییر نمی‌دادند

    طائب با اشاره به اینکه خداوند متعال عنایت ویژه‌ای به انقلاب اسلامی دارد، مطرح کرد: در حالی که رهبر انقلاب اسلامی به صورت مستمر به موضوع انقلابی ماندن اقشار مختلف جامعه تاکید دارند، ترس از دشمن یکی از راهکارهای ترویج انقلاب‌زدایی است؛ اینکه برخی از ناتوانی قدرت دفاعی کشور سخن می‌گویند نشان از ترس است در حالی که مرگ و زندگی افراد در اختیار انسان نیست.

    وی با بیان اینکه نگاه به گذشته انقلاب تثبیت و پایداری را به دنبال دارد، اضافه کرد: بر اساس فرمایشات امام خمینی(ره) ملت ایران هموار کننده راه ظهور امام زمان(عج) هستند و تنها نیرویی که می‌تواند شرق و غرب را از صحنه خارج کند اسلام است چراکه اسلام انقلابی ضربه‌های سختی را به دشمن زده است.

    این استاد برجسته حوزه ادامه داد: دشمن تصمیم گرفته که اسلام ناب محمدی(ص) که در مرکز ایران ترویج می‌یابد را نابود کنند به همین علت فرهنگ‌زدایی را در دستور کار قرار داده‌اند و لیبرال‌ها را در مراکز مختلف نفوذ می‌دهند تا شاید به مقاصد شوم خود برسند.

    وی با تاکید بر اینکه دشمنان مختلف اسلام با یکدیگر متحد شده‌اند، تصریح کرد: دشمن به ناتوانی در جنگ نظامی رسیده است به همین علت شخصیت‌های لیبرال که نگران ثروت خود هستند را در راس قرار داده تا افکار نادرست را به مردم جامعه انتقال دهند و در حقیقت اهداف دشمن را دنبال کنند.

    طائب یادآور شد: ثروت یکی از استانداران ۷۵۰ میلیارد تومان است و این شخصیت نمی‌تواند اسلام انقلابی که مورد نظر امام خمینی(ره) بوده را تحقق بخشد.

    وی با اشاره به اینکه کشورهای مختلف قدرت نظام اسلامی را قبول کرده‌اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه شروع انقلاب امام زمان(عج) است.

    طائب با بیان اینکه انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا پیام‌های مشخصی داشته است، عنوان کرد: بر اساس گفته‌های اروپایی‌ها آنها می‌ترسند که ترامپ سبب سرنگونی و سقوط شود؛ این فرد مطابق با حرف مردم آمریکا از مشکلات اقتصادی و زیرساختی در این کشور سخن به میان آورد و خروج از جنگ‌های نظامی را راهکار رفع مشکلات دانسته به همین علت توانسته است رای مردم را کسب کند اما با رسیدن به جایگاه ریاست جمهوری رویکردی متفاوتی را پیش گرفته است.

    رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار از موضع‌گیری‌های رئیس جمهور در مقابل فرمایشات رهبری یاد کرد و گفت: افراد وقتی که رای مردم را می‌گیرند گفته‌ها و راه اصلی را فراموش می‌کنند.

    وی اضافه کرد: باید نیت آمریکا را در مورد برجام مشخص کنیم چراکه استکبار به دنبال خلع سلاح نظام اسلامی در این مذاکرات بوده و در صورت رسیدن به این هدف هیچ اثری از آموزه‌های اسلام انقلابی باقی نمی‌ماند.

    طائب اظهار کرد: در مورد مذاکرات باخته‌ایم چرا که برد دشمن باخت نظام اسلامی را به دنبال دارد و استفاده از اصطلاح برد برد در مورد مذاکرات اشتباه است، برای قلب راکتور اراک هزینه‌های بسیاری انجام شده اما اکنون این هزینه‌ها از بین رفته است.

    وی از نابودی سرمایه سانتریفیوژها و کاهش غنی‌سازی یاد کرد و گفت: بابت پول‌هایی که خودمان از آنها می‌خواهیم، باید جنس دشمن را خریداری کنیم؛ تیم مذاکره کننده، هیأت واگذاری زمین به دشمن بودند.

    طائب با اشاره به اینکه عضو خانم شورای شهر تهران را به موضوع دریافت رشوه متهم کردند، عنوان کرد: فردی که این اتهام را مطرح کرده به دروغ خود آگاه است، این موضوع نشان می‌دهد که به هیچ چیزی پایبند نیستند و عقلانیت اثبات می‌کند که تا یک ماه به انتخابات فرد مورد نظر معرفی نشود تا مورد حمله قرار نگیرد.

    این کارشناس مسائل سیاسی از رخدادهای سوریه به عنوان یک فتنه بزرگ نام برد و خاطرنشان کرد: داخل و خارج دچار بی‌بصیرتی شدند اما رهبر انقلاب اسلامی با بصیرت خود موضوع مقاومت و اصلاح را مطرح کردند و توانستند افراد بسیاری را نسبت به موضوع حقیقی رخدادهای سوریه آگاه کنند.

    وی با تاکید بر اینکه ظهور امام زمان(عج) تنها راهکار رفع مشکل فیش‌های نجومی است، تصریح کرد: در زمان حضرت علی(ع) نیز این افراد بسیار بودند اما ایشان با آنها مبارزه کردند و مانع ترویج فساد شدند.

    طائب با بیان اینکه جوانان نظام اسلامی باید انقلابی باشند، اضافه کرد: مدیران بسیاری در کشور حضور دارند و به شیوه مطلوبی می‌توانند دنیا را اداره کنند؛ آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف حضور دارند اما بر عکس این قاعده، مردم کشورهای مختلف به عنوان سربازان ایران در کشورهای خود فعالیت دارند.

    وی خاطرنشان کرد: جریان پلاسکو باطن جامعه را به خوبی به نمایش گذاشت چراکه آتش‌نشان‌ها با وجود اینکه مرگ را مشاهده می‌کردند جلو رفتند و ملت حضور گسترده‌ای در مراسم تشییع جنازه آنها داشتند.

    وی با اشاره به استقبال گسترده برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) گفت: برای هر نفری که در دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیاز بود نزدیک به هزار و ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

    طائب در پاسخ به سوالی که چرا احمدی‌نژاد از حضور در انتخابات منع شده است، گفت: این سوال فایده‌ای ندارد چراکه مردم باید دنبال مشکلاتی باشند که با آنها مواجه هستند.

    رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکا با حضور ترامپ فرو می‌پاشد، مطرح کرد: آمریکا از نظر اقتصادی سقوط کرده و بیکاری یکی از مشکلات اصلی این کشور است به همین علت مباحث مختلف اقتصادی در آمریکا دچار مشکل شده و نارضایتی‌ در بین مردم به شکل گسترده افزایش داشته است.

    وی در مورد جبهه مردمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: وحدت واقعی امکان‌پذیر نیست چراکه ملت ایران همه مجتهد سیاسی هستند اما باید حداقل‌ها دور همدیگر جمع شویم و افرادی که در این جبهه جمع شده اند حداقل‌ها هستند اما اگر دچار تکثر شویم در میدان بازی شکست می‌خوریم اما دعا کنید که با این حداقل‌ها به وحدت برسیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.