×
×

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی ماه صفر – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 21060
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در تشریح برنامه‌های ایام پایانی ماه صفر در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این مکان مقدس در دهه پایانی ماه صفر با برنامه‌های متنوع میزبان زائران و منتظران می‌شود. وی ادامه داد: در ادامه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، این مسجد همچنان در […]

    برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی ماه صفر – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی در تشریح برنامه‌های ایام پایانی ماه صفر در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: این مکان مقدس در دهه پایانی ماه صفر با برنامه‌های متنوع میزبان زائران و منتظران می‌شود.

    وی ادامه داد: در ادامه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، این مسجد همچنان در شبستان امام حسن عسکری(علیه السلام) میزبان زائران کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان و آذربایجان است که از ایران برای بازگشت به کشورشان عبور می کنند، و علاوه بر اسکان در هر سه نوبت صبحانه، ناهار و شام به آنها خدمات تغذیه ارائه می کند.

    معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه‌های این مسجد مقدس ویژه سالروز رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و امامان حسن و رضا علیهماالسلام، ابراز کرد: در شب و روز ۲۸ و ۳۰ صفر برنامه سخنرانی و ذکر مصائب اهل بیت علیهم السلام با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) در میعادگاه منتظران برگزار و در روز رحلت حضرت رسول(صلی الله علیه و آله)، زیارت از بعید ایشان قبل از نماز ظهر قرائت می شود.

    وی تأکید کرد: علاوه بر این، برخی هیئت‌ها نیز در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و با مشارکت آنها آئین‌های عزاداری برگزار می‌شود.

    حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به ویژه برنامه‌های پیش بینی شده برای کودکان و نوجوانان، گفت: این برنامه‌ها با محوریت سیره نبوی و سیره رضوی در مجموعه‌های گل نرگس و جوانه‌های انتظار مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شده است.

    وی اعلام کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، پاسخ به سوالات شرعی، برپایی نمایشگاه و ارائه مشاوره به مراجعان نیز برای این ایام پیش بینی شده است.

    معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در پایان خاطرنشان کرد: میزبانی از زائران امام رضا(علیه السلام) که از مسجد مقدس جمکران برای زیارت به سمت مشهد مقدس می‌روند و اسکان آنها در شبستان کربلا تا پایان ماه صفر نیز در میعادگاه منتظران انجام می‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.