به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا وی اضافه کرد: انتخاب شعار از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان پشتیبانی از کالایی ایرانی نشان‌دهنده استفاده از کالای داخلی در بهبود وضع اقتصادی کشور است، بنابراین توجه به این مبحث می‌تواند زیادی از مشکلات را رفع کند.دریکوند اظهار کرد: مردم ایران به طور مستمر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا
وی اضافه کرد: انتخاب شعار از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان پشتیبانی از کالایی ایرانی نشان‌دهنده استفاده از کالای داخلی در بهبود وضع اقتصادی کشور است، بنابراین توجه به این مبحث می‌تواند زیادی از مشکلات را رفع کند.
دریکوند اظهار کرد: مردم ایران به طور مستمر نشان داده‌اند که می‌توانند ناممکن‌ها را ممکن کنند و بنابراین با توجه به شعار سال و پشتیبانی از کالای ایرانی می‌توان زیادی از مشکلات اقتصادی را با کمک مردم رفع کرد.
ریاست شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: در زمینه شعار سال باید در لرستان نیز بر استفاده از کالاها بومی و توسعه تولیدات استان توجه صورت گیرد.
وی عدم برند سازی فرآورده ها لرستان را یکی از مشکلات موجود دانست و عنوان نمود: در لرستان فرآورده ها باکیفیتی وجود دارد که تاحالا برند سازی نشده‌اند و بنابراین باید به این مبحث توجه مخصوص گردد.
دریکوند اضافه کرد: در زمینه اجرای هر چه ‌بهتر شعار سال تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت فرآورده ها خود را بالا ببرند.

انتهای پیام