×
×

بروز حادثه برای آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم/فوت راننده زانتیا در صحنه

  • کد نوشته: 4102
  • معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از برخورد شدید خودروی زانتیا با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که برای کمک به مصدومان تصادفی دیگر اعزام شده بود خبر داد.

    بروز حادثه برای آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم/فوت راننده زانتیا در صحنه
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی گفت: امروز و در محور قم – جعفریه در شرایطی که در کنار برودت هوا، یخبندان زمین هم وجود داشت تصادف بین دو خودروی نیسان و پژو به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد.

    وی افزود: پرسنل و آمبولانس اورژانس بلافاصله خود را به محل رساندند و با توجه به لعزنده بودن جاده آمبولانس را همراه با آلارم و فلاشر روشن در حاشیه امن پارک و بر بالین مجروح پژو حاضر شدند که متأسفانه در معاینات مشخص شد راننده پژو در دم فوت کرده است.

    فراهانی ادامه داد: در زمانی که پرسنل اورژانس مشغول انجام وظیفه بودند، متأسفانه یک خودروی زانتیا به علت سرعت بسیار بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو، ابتدا با یک وانت و سپس با آمبولانس اورژانس۱۱۵ برخورد کرد که شدت برخورد به حدی بود که آمبولانس یک چرخش کامل در محل کرده و در نهایت دچار خسارت و آسیب‌های جدی شد که متاسفانه علاوه بر هزینه سنگین تعمیرات تا ماه ها از گردونه انجام مأموریت خارج شد.

    معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در کنار این بی‌احتیاطی و برخورد زانتیا با وانت و سپس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم، راننده زانتیا شدیدا مجروح شد (ضربه سر) که مجددا آمبولانسی دیگر از اورژانس۱۱۵ به محل اعزام و مجروح (راننده زانتیا) را بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی به مرکز درمانی شهر منتقل کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.