حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: دوره آموزشی ۷۰ نفر مبلغان در استان هرمزگان برگزار گردید.وی گفته بود: در برپایی ویژه‌برنامه‌ها از مبلغان زیادی به‌صورت مستمر و یا مناسبتی و در قالب طرح‌ها در بحث تبلیغات و امور فرهنگی بهره‌مند هستیم به همین […]

برپایی دوره آموزشی ۷۰ نفر از مبلغین در حسینیه ناصری هرمزگان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: دوره آموزشی ۷۰ نفر مبلغان در استان هرمزگان برگزار گردید.
وی گفته بود: در برپایی ویژه‌برنامه‌ها از مبلغان زیادی به‌صورت مستمر و یا مناسبتی و در قالب طرح‌ها در بحث تبلیغات و امور فرهنگی بهره‌مند هستیم به همین علت لازم هست برای بالا بردن سطح علمی و توانمند‌سازی این مبلغان دوره‌هایی را برای آن‌ها برگزار کنیم.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، گفته بود: ما در استان دو نوع مبلغ داریم، یک دسته مبلغانی که از شهر قم به منطقه های هدف ما اعزام می‌شود و یک دسته هم مبلغانی که در استان حاضر هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین آزادی با بیان اینکه مبلغان اعزامی از شهر قم قطعاً از دوره‌های آموزشی که در شهر قم برگزار می‌شود، بهره‌مند هستند، ولی فراهم نمودن این مجال برای مبلغان استانی کمتر هست، اضافه کرد: تصمیم گرفتیم برای مبلغانی که همواره با ما در رابطه هستند دوره‌های آموزشی برگزار کنیم.

.. توسط اساتید استانی و کشوری به مبلغان عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه در این دوره قریب به ۷۰ نفر مبلغ آقا حاضر هستند، اضافه کرد: البته تعداد بیشتری از سراسر استان تقاضاکننده حضور در این دوره بودند، ولی اقتضائات ما اذن نداد که تعداد مبلغان بیشتری را دعوت نماییم.
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، در انتهاء اظهار کرد: آمادگی داریم در صورت فراهم بودن شرایط دوره‌های تخصصی‌تری را به‌صورت ماهانه و یا دو ماه یکبار برای مبلغان برگزار کنیم.
انتهای پیام