به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان شامگاه گذشته، ۲۶ آبان ماه ماه در سمینار «طلیعه ظهور» ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: وظیفه ما در حوزه‌های علمیه دین‌شناسی هست تا بتوانیم در مسیر ظهور حجت‌بن‌الحسن گام بنیادی برداریم. […]

برپایی سمینار «طلیعه ظهور» در سنندج

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام محمود صفی‌زاده مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان شامگاه گذشته، ۲۶ آبان ماه ماه در سمینار «طلیعه ظهور» ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر اکرم(ص) گفت: وظیفه ما در حوزه‌های علمیه دین‌شناسی هست تا بتوانیم در مسیر ظهور حجت‌بن‌الحسن گام بنیادی برداریم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کردستان گفته بود: همه ما باید طبق توصیه‌های امام صادق(ع) مشی و عمل کنیم و با فعالیت پژوهشی، علمی، اخلاق و مشی صحیح فرمایشات معصومان را مایه زینت خود قرار دهیم.
وی عنوان نمود: کسانیکه در جایگاه ها حوزه علمیه تحصیل و فعالیت دارند باید الگوی جامعه باشند تا مردم از مشی ما متوجه حقانیت اهل ایمان گردند.
حجت‌الاسلام صفی‌زاده یاداور گردید: وجود مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در استان کردستان با نگاه عالمانه و علمی مایه خیرو برکت بوده و مطمئنا عزمشان بر پشتیبانی جدی طلاب و اساتید هست.
در این سمینار صغری خزایی از طلبه‌های سنندج، فاطمه کریمی از طلبه‌های سقز و سمیرا قائم پناه از بیجار و ثریا باقری از کامیاران به نمایندگی از طلبه‌های استان به مسائل و مشکلات طلبه‌ها در استان پرداختند.

انتهای پیام