×
×

برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تئاتر کریمه در قم

  • کد نوشته: 5404
  • مدیر انجمن نمایش استان قم گفت: سومین جشنواره تئاتر کریمه که از نخستین روز خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود عصر امروز در تالار همایش شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان می‌دهد.

    برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تئاتر کریمه در قم
  • اصغر نوبخت  با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تئاتر کریمه که از نخستین روز خردادماه سال جاری آغاز شده بود، اظهار کرد: از ۱۳ نمایشی که توسط هیات بازبین مورد بررسی قرار گرفت ۹ نمایش صحنه‌ای و خیابانی به بخش نهایی راه یافت.

    وی عناوین نمایش‌های این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سه نمایش خیابانی «بردارها» به کارگردانی هادی شمس و نویسندگی فؤاد ابراهیمیان، «عکاس» به کارگردانی و نویسندگی حسن خوش‌رفتار و «نان و نمک» به کارگردانی و نویسندگی مرتضی مرتضوی راد در محوطه فرهنگسرای جوان اجرا شد.

    دبیر سومین جشنواره تئاتر کریمه با بیان اینکه سه نمایش صحنه‌ای در خانه ماه فرهنگسرای جوان به روی صحنه رفت، عنوان کرد: نمایش‌های «خانه عزیز» به کارگردانی مهدی رکنی و نویسندگی محسن پاک‌دامن، «کُلاژ» به کارگردانی عطاالله منتظری و نویسندگی سید صدرا میره‌ای و «بازدم» به کارگردانی صمد آذرخش و نویسندگی سید صدرا میره‌ای در خانه ماه فرهنگسرای جوان به اجرا رسید.

    نوبخت سه نمایش دیگری را که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد به اجرا رسید را مورد توجه قرار داد و گفت: نمایش‌های «باطل‌السحر» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا شاه مردی، «تُرَنج» به کارگردانی سیامک عبدالله و نویسندگی عباس جانفدا و «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» به کارگردانی مرتضی جلالی و نویسندگی مصطفی کولیوندی به اجرا گذاشته شد.

    وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد.

    مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان قم ادامه داد: آیین اختتامیه این جشنواره عصر امروز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با حضور ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همراهی جمعی از هنرمندان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.