[ad_1] رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در تدارک حضور در فصل تازه لیگ برتر فوتسال ایران است و کادر و عوامل باشگاه طی هفته‌های گذشته تلاشی خستگی ناپذیر برای آماده سازی تیم و رفع موانع داشته‌اند. وی افزود: طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت […]

[ad_1]

رسول قلی زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در تدارک حضور در فصل تازه لیگ برتر فوتسال ایران است و کادر و عوامل باشگاه طی هفته‌های گذشته تلاشی خستگی ناپذیر برای آماده سازی تیم و رفع موانع داشته‌اند.

وی افزود: طی جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره و مدیر کل ورزش و جوانان قم داشتیم بر لزوم حضور تیمی توانمند از قم در لیگ برتر فوتسال تأکید شد. نگرانی‌هایی داشتیم و مدیر کل و اعضای هیئت مدیره اطمینان دادند که پشتیبان باشگاه خواهند بود تا مشکلی بر سر راه تیم پیش نیاید. از این بابت قدردان این دوستان هستم.

مدیر عامل باشگاه محمد سیما گفت: خواسته کادر فنی از نظر جذب بازیکن تقریباً برآورده شده است و ما احتمالاً یک بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد و پس از آن تیم کامل خواهد شد. کادر فنی تمرینات و بازیکنان حاضر در تمرین را رصد می کنند تا به بهترین فهرست ممکن برسیم.

قلی زاده بیان داشت: پس از ماه مبارک رمضان اردویی را در نظر گرفته ایم و تیم چند روزی را در اردو به سر خواهد برد. همه چیز طبق روال پیش می رود و دغدغه خاصی در تیم محمد سیما وجود ندارد.

[ad_2]