×
×

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در شهرک‌ صنعتی شکوهیه

  • کد نوشته: 9583
  • ادقی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در دل شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل در داخل شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی سبب می‌شود تا دلگرمی و انگیزه‌ای ویژه‌ای در بین سرمایه‌گذاران ایجاد شود

    برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در شهرک‌ صنعتی شکوهیه
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه سید مهدی صادقی استاندار قم  در جریان بازدید مسئولان استان از شهرک صنعتی شکوهیه،  اظهار داشت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در نوع جنبه حمایتی داشته و روند اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان را مشخص نمی کند.

    وی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم درمجموع اقدامات مناسب و تأثیرگذاری بوده که سبب شده تا بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی قم حل شود، درمجموع شهرک‌های صنعتی استان قم واحدهای مهمی وجود داشته که در فرآیند تولید و تأمین نیازهای کشور اهمیت ویژه‌ای دارند.

    استاندار قم با تأکید بر اهمیت نظارت بر پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی قم گفت: پرداخت تسهیلات رونق تولید و ارائه کمک‌های مالی در جای خود مطلوبیت داشته و باید ادامه داشته باشد اما نظارت دقیقی نیز باید وجود داشته باشد تا تسهیلات ارائه‌شده در محل مناسب خود هزینه شود، کمیته نظارت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کمک شایانی به‌قرار گرفتن تسهیلات پرداختی دولت در ریل اصولی و فلسفه وجودی خودکرده است.

    صادقی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در دل شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل در داخل شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی سبب می‌شود تا دلگرمی و انگیزه‌ای ویژه‌ای در بین سرمایه‌گذاران ایجاد شود و از طرف دیگر نیز برگزاری این جلسات در شهرک‌های صنعتی سبب آشنایی بیشتر مدیران استان با مشکلات واحدهای تولیدی و آینده‌نگری در بین صاحبان صنایع می‌شود.

    وی با انتقاد از تعطیلی ۲۰۹ واحد صنعتی شهرک شکوهیه خاطرنشان کرد: برای بررسی وضعیت ۲۰۹ واحد تعطیل شهرک صنعتی شکوهیه کمیته‌ای ویژه تشکیل‌شده و پس از استخراج آمار و ارقام اولیه و تفکیک نوع مشکلات موجود درباره تعیین تکلیف این حجم از واحدهای تعطیل تصمیم‌گیری شده و به چرخه تولید بازگردانده می‌شود.

    استاندار قم بابیان اهمیت زیرساخت‌های اولیه تولید در شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: متأسفانه برخی واحدهای صنعتی حجم بیشتری از نیاز به برق، آب و برق انرژی را ذخیره می‌کنند که یک‌روال اشتباه در بین واحدهای تولیدی استان بوده که برخی مشکلات جانبی در تأمین این عناصر مهم و اساسی ایجاد می‌کند.

    صادقی با تأکید بر تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری میزان ذخیره  اضافه انرژی توسط برخی واحدهای صنعتی استان عنوان کرد: کمیته‌ای بدین منظور تشکیل‌شده تا پس از بررسی‌های کارشناسی شده آن میزان از انرژی‌های اضافی ذخیره‌شده به مدار مصرف و تولید استان بازگردانده شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.