مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: مانور عملیات نیروهای آتش‌نشانی در معدن منگنز قم برگزار شد.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی در معدن منگنز اظهار کرد: سازمان‌ آتش‌نشانی در ایام مختلف سال مانورهای آمادگی برای نیروهای خود برگزار می‌کند تا در زمان بحران بتوانیم به درستی عمل کرده و به درستی امدادرسانی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت بالابردن توان عملیاتی نیروهای آتش‌نشانی برای پویایی بیشتر در زمان بحران‌ها خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی به منظور آمادگی نیروهای عملیاتی و بالا بردن توان عملیاتی اقدام به برگزاری مانور عملیاتی در معدن منگنز قم کرده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که در قالب این مانور در معدن منگنز انجام شده است افزود: در این مانور بازگشایی راه‌های دسترسی به تونل‌های زیرزمینی و حمل مصدوم فرضی و بازدید از کلیه قسمت‌های معدن با حضور فعال نیروهای عملیاتی انجام شد.
وی یکی از ضروریات فعالیت‌های نیروهای آتش‌نشانی را آمادگی همه‌جانبه در حوادث عنوان کرد و گفت: به همین منظور این سازمان ضمن برگزاری‌ دوره‌های مختلف آموزشی، انجام تست‌های مستمر و ارزیابی نیروها به همراه برگزاری مانورهای میدانی سعی در حفظ آمادگی آنها دارد.