[ad_1] علیرضا نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه از برگزاری ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه هرشب میهمان سفره افطار مخاطبان سیمای نور است. وی با بیان اینکه «ماه عاشقی» برنامه‌ای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و تربیتی است، گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای […]

[ad_1]

علیرضا نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه از برگزاری ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه هرشب میهمان سفره افطار مخاطبان سیمای نور است.

وی با بیان اینکه «ماه عاشقی» برنامه‌ای اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و تربیتی است، گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای صمیمی معنوی برای تحکیم خانواده و ارائه سبک زندگی اسلامی- ایرانی و مناسب حال اوقات افطار ماه مبارک رمضان روی آنتن سیمای مرکز قم می‌رود.

تهیه کننده سیمای قم گفت: بیان ظرفیت‌های مذهبی اجتماعی و اقتصادی استان قم، حضور در میان مردم و اختصاص سهم رسانه‌ای بیشتر به مردم به ویژه فقرا و مستمندان از جمله اهداف این ویژه برنامه به شمار می‌رود.

وی افزود: همراه کردن مردم با برنامه به کمک مسابقه، میهمانان جذاب از مشاهیر و چهره‌های فرهنگی، ورزشی، دینی و … استانی، ایجاد فضایی روحانی و در عین حال شاد و مفرح برای مخاطب در ماه ضیافت الهی، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همراه کردن خیرین استان از دیگر موضوعات و اهداف این برنامه است.

نعمت اللهی عنوان کرد: در بخش ابتدایی این برنامه هر شب بخشی درباره امام زمان (عج) حضرت معصومه (س) و شهر مقدس قم پخش شده و هر شب از میهمانانی همچون جانبازان سرافراز، خانواده شهدا، مستبصرین و تازه مسلمان شده‌ها، نخبگان علمی و فرهنگی استان قم، گروه‌های جهادی و خادمین سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا دعوت می‌شود تا با آنان گپ و گفت رسانه‌ای صورت می‌گیرد.

وی افزود: برای ایجاد فرهنگ کمک به همنوعان و فراگیر شدن اطعام عمومی و افطاری ساده، مسابقه «افطاری آسان» برگزار می‌شود تا جلوه‌های این فرهنگ در جامعه منعکس شود.

تهیه کننده ویژه برنامه ماه عاشقی گفت: در بخشی دیگر از این برنامه به معرفی اقدامات کمیته امداد و مؤسسات خیریه تحت نظارت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در راستای کمک رسانی به نیازمندان و آزادی زندانیان پرداخته می‌شود.

وی با عنوان اینکه اجرای ویژه برنامه زنده «ماه عاشقی» را خود برعهده دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه از روز اول ماه مبارک رمضان ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه عصر از شبکه استانی نور با مخاطبان همراه می‌شود.

[ad_2]