حجت‌الاسلام امیر سیاحی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت در تمام مدرسه ها علمیه استان در حال اجرا هست و با استقبال خوب طلبه‌ها رو به رو شده هست. وی اظهار کرد: این کرسی‌های تلاوت، محافل قرآنی می باشند که با دعوت از […]

برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در مدرسه ها علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام امیر سیاحی، مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت در تمام مدرسه ها علمیه استان در حال اجرا هست و با استقبال خوب طلبه‌ها رو به رو شده هست.

وی اظهار کرد: این کرسی‌های تلاوت، محافل قرآنی می باشند که با دعوت از قاریان مطرح حوزه و بعضاً قاریان غیر حوزوی برنامه ریزی می‌شوند. این کرسی‌های تلاوت قرآن به تناسب برنامه حوزه‌های علمیه سطح استان به طور هفتگی و بعضاً ماهانه برگزار می‌شوند.

سیاحی دنبال کرد: علاوه بر آن، برنامه ای به اسم تعلیم ترجمه و مفاهیم قرآن طبق یک کتاب سه جلدی در حوزه‌های علمیه استان در حال اجرا هست.

مسئول دفتر قرآن و عترت حوزه علمیه خوزستان در انتهاء اظهار کرد: علاوه بر این دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم نیز مخصوص استادان قرآن حوزه دی‌ماه برگزار خواهد گردید.

انتهای پیام