×
×

برگزیدگان جشنواره علامه حلی در آذربایجان شرقی تجلیل گردیدند

  • کد نوشته: 13222
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره علامه حلی عصر دیروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز تجلیل گردیدند. حجت‌الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در این آیین اظهار کرد: ۶۸۴ اثر به چهارمین جشنواره […]

  • برگزیدگان جشنواره علامه حلی در آذربایجان‌شرقی تجلیل شدند

    به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره علامه حلی عصر دیروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز تجلیل گردیدند.

    حجت‌الاسلام مهدی فیروزی، معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در این آیین اظهار کرد: ۶۸۴ اثر به چهارمین جشنواره علامه حلی آذربایجان‌شرقی ارسال شده بود که از سوی ۲۰ استاد منتخب مورد بررسی و بررسی جای گرفتند.

    حجت‌الاسلام فیروزی با اشاره به این‌که تعداد و کیفیت آثار دست یافته به دبیرخانه جشنواره در قیاس با سال گذشته از سطح بالاتر و مطلوب‌تری بهره مند بوده هست، تصریح نمود: نقش اساتید حوزه در بالا بردن سطح آثار دست یافته و ارایه مشاوره‌های لازم برای کیفی‌سازی مقالات بسیار قابل ملاحظه بوده هست.

    معاون پژوهش حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این‌که فرخوان دریافت اثر پنجمین دوره جشنواره استانی علامه حلی نیز منتشر گردیده هست، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار برای بررسی در پنجمین جشنواره تا انتهاء سال جاری هست که طلاب جوان تا سی سال می‌توانند در این رخداد با اهمیت پژوهشی حوزه شرکت کنند.

    حجت‌الاسلام فیروزی با بیان این‌که آثار برگزیده برای بررسی در فاز کشوری جشنواره به معاونت پژوهش حوزه های علمیه سراسر کشور ارسال می‌شوند، اضافه کرد: عموم طلاب علاقه‌مند توان دارند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.jhelli.ir ir بارگذاری کرده و اصل آثار را به دبیرخانه جشنواره واقع در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ارسال ننمایند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.