×
×

بسیاری از مردم جامعه در منجلاب فرهنگی غرب در فضای مجازی تنفس می‌کنند

  • کد نوشته: 7462
  • نماینده مردم قم در مجلس گفت: بسیاری از مردم جامعه در منجلاب فرهنگی غرب در فضای مجازی تنفس می‌کنند که لازم است برای تغییر این فرهنگ وارداتی بسترسازی‌های لازم برای ورود به فضاهای ارزشی در جامعه شکل بگیرد.

    بسیاری از مردم جامعه در منجلاب فرهنگی غرب در فضای مجازی تنفس می‌کنند
  • به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد واحد قم اظهار داشت: میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از کنگره شهدا بسیار با ارزش و مهم است و از اولویت‌های جدی دوران حاضر است.

    وی با تأکید بر اهمیت حفظ و پاسداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا جان خود را فدا کرده‌اند تا ارزشی و آرمانی را زنده نگه‌دارند بنابراین حفظ و نشر حماسه‌های شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی و مدافعان شهدای حرم باید در دستور کار مراکز علمی استان قرار بگیرد.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست و خارجی مجلس با بیان سختی‌های حفظ دستاوردهای جنگ تحمیلی گفت: پدافند همواره در جنگ از آفند دشوارتر بوده و تعداد شهدای پدافندی نیز در مقایسه با سایر بخش‌های نظامی بیشتر است که نشان می‌دهد حفظ دستاوردها دشوارتر به دست آوردن آن‌هاست.

    نماینده مردم قم در مجلس شورای با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: حفظ آرمان‌های دفاع مقدس بسیار مهم و حساس است که یکی از پروژه‌های دشمنان نیز نابودی و کم‌رنگ کردن این اصول است.

    ذوالنور ادامه داد: بسیاری از مردم جامعه در منجلاب فرهنگی غرب در فضای مجازی تنفس می‌کنند که لازم است برای تغییر این فرهنگ وارداتی بسترسازی‌های لازم برای ورود به فضاهای ارزشی در جامعه شکل بگیرد که برپایی یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا از جمله این بسترهای مهم فرهنگی هستند.

    وی با بیان تبلیغات منحرف‌کننده رسانه‌های معاند تأکید کرد: فضای تبلیغاتی حاکم بر دنیا مردم را به‌سوی دنیازدگی و وابستگی به آن سوق داده که در چنین شرایطی برپایی محافلی مانند کنگره شهدا در حکم غبارگیری از سینه‌های غبارگرفته است چراکه بسیاری از مردم دارای سلامت نفس و فطرت سالمی هستند که برای ورود به دروازه‌های معنویت تنها نیازمند یک تلنگر هستند.

    ذوالنور عنوان کرد: در یادواره‌های شهدا باید به شبهات، ابهامات و سؤالات مخاطبان در رابطه با مسائل روز جامعه پاسخ داده شود که نیازمند تدبیر مسئولان برگزاری این کنگره‌ها در انتخاب واعظان، خاطره‌گوها و مداحان این محافل است.

    نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی به‌بهانه شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، انتشار نشریات و مجلات مختلف در طول سال و به‌صورت مستمر نقش مهمی در انس دانشجویان با آرمان‌های شهدا دارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.