[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت آب و فاضلاب استان که با حضور معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت آب و فاضلاب استان که با حضور معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان آبفای قم برگزار شد با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول حیات پربار انقلاب اسلامی گفت: آنچه توطئه‌های دشمنان را در طول ۴۰ سال گذشته خنثی کرده، ولایتمداری، بصیرت و روح بسیج حاکم بر جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند تفکر بسیجی در عمل است، اظهار کرد: رفتار و سیره زندگی کسانی که هشت سال دفاع مقدس را درک کرده‌اند باید ترجمان رفتار بسیجی آن دوران باشد تا جوان امروز به طور عملی با آنچه درباره جنگ، دفاع مقدس و سیره شهدا گفته می‌شود آشنا شود.

یونس عالی پور با تأکید بر اینکه مشکلات کشور با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی مبتنی بر تفکر بسیجی قابل رفع است، گفت: اگر روح بسیج در ادارات و دستگاه‌های کشور حاکم شود جامعه شکوفا خواهد شد در غیر این صورت به قهقرا خواهیم رفت.

معاون سیاسی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم با تحلیل تحولات اخیر در منطقه، به نقش‌آفرینی آمریکایی‌ها در ایجاد تشنج در کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌های تلاش می‌کنند تا محور مقاومت و جبهه اسلامی را زمین‌گیر شده و از مرزهای اسراییل دور شود.

وی اتفاقات اخیر کشور پس از سهمیه‌بندی بنزین را نیز توطئه‌های دشمنان دانست و با بیان اینکه از دو سال پیش برای چنین آشوب‌هایی در داخل کشور برنامه‌ریزی‌شده بود، نا امید کردن مردم، ایجاد احساس ناامنی در کشور و القا ناکارآمدی نظام اسلامی را از جمله اهداف دشمن در اتفاقات اخیر برشمرد.

سرهنگ ساجدی با بیان اینکه نقشه‌های دشمن در آشوب‌های اخیر همچون چهل سال گذشته نقش بر آب شد، خاطرنشان کرد: نصرت الهی تنها عاملی است که در طول چهل سال گذشته کشور را از تمام توطئه‌ها و بحران‌ها اعم از تهدید نظامی، تحریم و جنگ نرم عبور داده است.

در پایان این مراسم با حضور عالی پور معاون استاندار، سرهنگ ساجدی معاون سیاسی سپاه امام علی بن ابیطالب و دکتر صادق پور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از بسیجیان نمونه آبفا تجلیل شد.

همچنین از تلاش‌های کارکنان اعزامی شرکت آب و فاضلاب استان قم به مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/۲۲۵۸*۳۰

[ad_2]