×
×

آیت الله سعیدیامام جمعه قم:
بسیج باید خود را ارتقا داده و خود را از آسیب ها حفظ کند

  • کد نوشته: 2814
  • آیت الله سعیدی با بیان این که حشد الشعبی با روحیه بسیجی بر تکفیری ها پیروز شده است، ابراز داشت: بسیج باید خود را ارتقا داده و خود را از آسیب ها حفظ کند، دشمن کمر همت بسته تا بسیج را دچار مشکل کرده و از بین ببرند، می خواهند مشابه سازی کنند، آنها را […]

    بسیج باید خود را ارتقا داده و خود را از آسیب ها حفظ کند
  • آیت الله سعیدی با بیان این که حشد الشعبی با روحیه بسیجی بر تکفیری ها پیروز شده است، ابراز داشت: بسیج باید خود را ارتقا داده و خود را از آسیب ها حفظ کند، دشمن کمر همت بسته تا بسیج را دچار مشکل کرده و از بین ببرند، می خواهند مشابه سازی کنند، آنها را از درون از بین ببرند

    به گزارش شهرکریمه، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با تجلیل از حماسه آفرینان اربعین گفت: گرچه در آخر عده ای از زائران شهید شدند و ملت را متأثر کردند اما این حماسه تاریخ ساز شد و در طول تاریخ حرکت اربعین با این جنایت ها و شکنجه ها همراه بوده است.

    وی افزود: این مراسم بزرگ بدون این که تبلغات خاصی یا نهاد و سازمانی پشت آن باشد برخاسته از ایمان و بصیرت مردم است، تسخیر لانه جاسوسی، ۹ دی و راهپیمایی های قدس و ۲۲ بهمن مراسماتی هستند که با اخلاص و روحیه ولایی مردم رقم خورده است.

    امام جمعه قم با بیان این که انقلاب اسلامی بر اساس روحیه بسیجی شکل گرفته است، اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس با همین روحیه بسیجی به پیروزی رسید، رشد و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون با وجود تهدیدها و تحریم ها با روحیه بسیجی صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: حرکت بسیح احساس نبوده بلکه از روی تعقل و منطق است؛ ایمان، جهاد و بصیرت پایه های بسیج هستند که انقلاب را به پیروزی رساند و صدور انقلاب با روحیه بسیجی انجام شد، حزب الله برآمده از روحیه بسیجی است و بر این اساس به جایی رسیدند که اسرائیل متجاوز دیگر جرأت تعرض ندارد.

    آیت الله سعیدی با بیان این که حشد الشعبی با روحیه بسیجی بر تکفیری ها پیروز شده است، ابراز داشت: بسیج باید خود را ارتقا داده و خود را از آسیب ها حفظ کند، دشمن کمر همت بسته تا بسیج را دچار مشکل کرده و از بین ببرند، می خواهند مشابه سازی کنند، آنها را از درون از بین ببرند و قصد نفوذ داشته و سعی دارد به جای روحیه بسیجی روحیه یأس را ترویج دهند، بسیجیان مصمم هستند که با تمسک به قرآن و عترت و با رهبری رهبرمعظم اقلاب همه مستکبران و متجاوزان را سر جای خود بنشانند.

    وی عنوان کرد: بر این اساس بود که مقام معظم رهبری به دولت مستکبر آمریکا هشدار دادند که اگر قانون ۱۰ ساله تحریم ها علیه ایران اجرا شود قطعا نقض برجام بوده و حتما جمهوری اسلامی ایران در برابر آن واکنش نشان می دهد، همه مستکبران جهان بدانند جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت الهی و باور به قدرت حضور مردم امروز به مرحله ای رسیده که از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.

    تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تسلیت ارتحال حضرت آیت الله موسوی اردبیلی خاطرنشان کرد: ایشان افزون بر تلاش های علمی و فقهی در عرصه مسؤولیت پذیری هم خدمات بسیار ارزنده ای داشتند و یار امام و انقلاب اسلامی بودند.

    وی با گرامیداشت روز وقف و روز مجلس اضافه کرد: کسانی که تمکن دارند برای باقیات الصالحات در امر وقف کوشا باشند؛ هشتم آذر روز مجلس است و یاد روحانی بزگوار و مجتهد صریح اللهجه آیت الله شهید مدرس را گرامی می داریم و از نمایندگان می خواهیم در ادامه راه این شهید بزرگوار در سنگر مجلس مشغول به خدمت باشند.

    آیت الله سعیدی با تسلیت ایام شهادت دهه آخر صفر گفت: سیره این بزرگواران در امور این بود که اهل گذشت بودند، در برخورد با کسانی که تحت تبلیغات راه انحراف را می روند باید با روی خوش آن ها را توجیه و مسائل را تبیین کرد.

    وی افزود: البته این بزرگواران در اجرای قانون و عدالت هرگز کوتاه نمی آمدند، این درسی برای ما و مسؤولان نظام است که در برخورد با افراد مجرم دانه درشت و ریز، خودی و غیر خودی نکنند بلکه باید برخورد کنند تا نشان دهند نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط اهل بیت(ع) ثابت قدم به راه خود ادامه می دهد./رسانیوز

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.