شهردار قم گفت: طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال ۱۰ خیابان و معبر جدید که در دست احداث است تکمیل شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. به گزارش شهرکریمه، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال تعدادی از پروژه‌های شهری در مناطق محروم به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: به جز […]

شهردار قم گفت: طبق برنامه‌ریزی تا پایان سال ۱۰ خیابان و معبر جدید که در دست احداث است تکمیل شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرکریمه، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا پایان سال تعدادی از پروژه‌های شهری در مناطق محروم به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: به جز پروژه‌های کلانی از جمله تقاطع شهیدان محمودنژاد، تقاطع ۱۵ خرداد، تقاطع امام علی، بلوار مرجعیت و … شهرداری نگاه ویژه‌ای به بازگشایی معابر و گذرهای خاص در مناطق محروم دارد.

وی با تاکید بر اینکه چند پروژه قدیمی که باقی مانده بود تا پایان سال اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا تردد مردم در مناطق مختلف و محلات نیز تسهیل شده و تنها به پروژه‌های کلان توجه نکرد.

شهردار قم به اجرای پروژه‌های ادامه بلوار جمهوری، شهید فهیمی، نوقطار، حکیم، زینبیه، فردوسی و یاسمن در مناطق مختلف شهر تصریح کرد: تملک این پروژه و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها تا پایان سال صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: در منطقه یک خیابان نوقطار و حکیم، در منطقه دو ادامه بلوار جمهوری، در منطقه سه خیابان زینبیه، در منطقه چهار خیابان فردوسی، دانیال و یاسمن، در منطقه پنج بلوار شهید کریمی و در منطقه ۶ بلوار کارگر و شهید کریمی امسال بازگشایی شده و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه بسیاری از این پروژه‌ها سال‌ها متوقف بوده و مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است، افزود: عزم مدیریت شهری بر این است که در کنار توسعه معابر اصلی و شریان‌های حیاتی شهر، معابر فرعی در مناطق مختلف را نیز بازگشایی کرده و عبور و مرور مردم را تسهیل کند.

وی با اشاره به وضعیت خیابان شهید فهیمی و شهید کارگر گفت: این دو پروژه در منطقه ۶ بیش از ۱۷ سال بر زمین مانده بود و مشکلات متعددی برای ساکنان منطقه ایجاد کرده بود که سعی داریم تا پایان سال آن را تکمیل کنیم.

شهردار قم همچنین خاطرنشان کرد: پروژه‌های ورودی جعفریه و رمپ و لوپ های آن، رمپ و لوپ‌های تونل غدیر و بلوار مرجعیت نیز طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته که تا پایان سال تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

منبع: فارس