×
×

به فعالان حوزوی و انقلابی نگاه رقابتی نداریم/حتی یک درصد واقعیت حوزه انعکاس داده نشده است

  • کد نوشته: 7441
  • عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: یکی از مهمترین خط مشی‎ها انعکاس بازآورده‎های حوزه در فضای رسانه و فضای مجازی است و امروزه تمام تلاش‎هایی که در عرصه خبرگزاری‌ها در خصوص انعکاس فعالیت‌ها و عظمت و شکوه حوزه انجام می‎شود به اندازه یک درصد واقعیت حوزه هم نیست.

    به فعالان حوزوی و انقلابی نگاه رقابتی نداریم/حتی یک درصد واقعیت حوزه انعکاس داده نشده است
  •  به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‏ الله علیرضا اعرافی در دیدار با مدیرعامل و مدیران خبرگزاری رسا به اقدامات انجام شده در مدیریت جدید حوزه اشاره کرد و گفت: امروزه منشوری برای حرکت حوزه تدوین شده که سعی داریم با ۱۰۰ گزاره‌ای که در این زمینه داریم، خط مشی حوزه‌ها را بر این اساس پیگیری کنیم.

    وی تصریح کرد: یکی از مهمترین این خط مشی‎ها، انعکاس بازآورده‎های حوزه در فضای رسانه و فضای مجازی است؛ امروزه تمام تلاش‎هایی که در عرصه خبرگزاری‌ها در خصوص انعکاس فعالیت‌ها و عظمت و شکوه حوزه انجام می‎شود به اندازه یک درصد واقعیت‌های آن هم نیست.

    مدیر حوزه‌های علمیه گفت: بازآفرینی و ارائه میراث غنی حوزه در فضای رسانه و فضای مجازی با رعایت همه دقایق از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ نگاه ما در مدیریت حوزه آن نیست که به فعالان حوزوی و انقلابی خارج از حیطه مرکز مدیریت نگاه رقیب داشته باشیم، بلکه به دنبال هم افزایی برای حضوری فعالانه در خدمت حوزه، مرجعیت و رهبری و نظام اسلامی هستیم.

    عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: حوزه در دور جدید فعالیت خود، مطالبات رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام،  اساتید،  فضلا و طلاب موارد بسیاری را احصا و طرح‏های پرشماری را نیز در این زمینه تدوین کرده است که امسال به دنبال لحاظ کردن ۵۰۰ اولویت در این زمینه هستیم و در برنامه پنج ساله‎ای نیز در نظر گرفته‌ایم و امید داریم در این دوره انجام دهیم.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.