×
×

بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین در محکومیت شدید معامله ننگین قرن

  • کد نوشته: 26810
  • [ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر وحدت امت اسلام به عنوان تنها راه مقابله با نقشه های شوم دشمنان، طرح معامله قرن را محکوم کرد. متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری شهرکریمه قرار گرفته بدین شرح است: بسم الله […]

    بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین در محکومیت شدید معامله ننگین قرن
  • [ad_1]

    به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر وحدت امت اسلام به عنوان تنها راه مقابله با نقشه های شوم دشمنان، طرح معامله قرن را محکوم کرد.

    متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری شهرکریمه قرار گرفته بدین شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    «بی‌شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ی شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی»

    آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار هر روز زاویه‌ای از ظلم و ستم خود به مظلومان جهان را آشکار می‌کنند تا با زیاده‌خواهی و استکبار ورزی، اهداف شوم خود را که همان سلطه بر منابع و منافع ملت‌ها می‌باشد را اجرا نمایند که البته همیشه با مقاومت آزادیخواهان روبرو گشته‌اند.

    این‌بار رئیس‌جمهور شرور آمریکا و نخست‌وزیر منحوس رژیم اشغالگر فلسطین، از طرح ننگین به اصطلاح معامله قرن، نقشه‌های شیطانی و پنهان خود را در نمایشی مضحک، آشکار ساختند و نشان دادند که تروریست‌های بین‌المللی پا را فراتر گذاشته و تبدیل به غاصبینی بین‌المللی، گشته‌اند. هر چند این حرکت اولین و آخرین توطئه آن‌ها درباره فلسطین نمی‌باشد، اما نشان از عمق عداوت و ادامه‌ی دشمنی استکبار با ملت‌های مسلمان و غصب و تصاحب اراضی سرزمین فلسطین بخصوص قدس شریف دارد. تأسف آنکه برخی حکام مزدور، خودباخته و خودفروخته‌ کشورهای عربی همراه با جنایت‌کاران غرب شده و از این طرح ننگین حمایت کرده‌اند و تمام ادعاهای عربیت و شعارهای ظاهری اسلامی را کنار گذاشته‌اند، که بی شک ظلمی فراموش نشدنی به اسلام و مسلمین، می‌باشد.

    امروز تنها راه مقابله با این اهداف شوم، مقاومت و مقابله در سایه وحدت مسلمانان کشورهای اسلامی، می‌باشد تا مانند گذشته این طرح خیانت‌بار نیز با شکست مواجه شود. نقش عالمان و فرهیختگان در این میان، نقشی مؤثر و تعیین کننده می‌باشد تا پشت پرده‌ی چنین طرح‌هایی برای همگان مشخص و انگیزه‌ها را برای مبارزه گسترده با طرح ننگین غرب، مضاعف گردانند.

    مجمع عمومی جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید طرح ننگین معامله به اصطلاح قرن، اعلام می‌دارد که با هوشیاری و اتحاد ملت‌های مسلمان و در سایه تعالیم اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله این نقشه شوم نیز محکوم به شکست و سرزمین فلسطین متعلق به مردم مظلوم آن و پیروزی نهایی بر ظالمان، بر اساس وعده‌های الهی، محقق خواهد گشت. ان‌شاءالله

    مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
    ۹۸/۱۱/۹

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.