×
×

بیانیه گام دوم خط بطلانی بر نظریه‌های غرب/ فضای مجازی سرمایه ایمانی نسل جوان را هدف گرفته است

  • کد نوشته: 21880
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس یکی از نظریات جامعه شناسی پدیده های اجتماعی مانند پدیده های فردی یک پیدایش و یک افولی […]

    بیانیه گام دوم خط بطلانی بر نظریه‌های غرب/ فضای مجازی سرمایه ایمانی نسل جوان را هدف گرفته است
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلای قدس شهر قم برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس یکی از نظریات جامعه شناسی پدیده های اجتماعی مانند پدیده های فردی یک پیدایش و یک افولی دارد بیان کرد: کسانی که چنین نظریه ای را قبول داشتند معتقد بودند که انقلاب اسلامی نیز چنین اتفاقی روی می دهد و این انقلاب روزی به پایان می رسد.

    وی با اشاره به اینکه بسیاری از شخصیت های دنیا معتقد بودند که انقلاب اسلامی به ۴۰ سال دوم خود نمی‌رسد یادآور شد: بیانیه گام دوم اسلامی اسلامی خط بطلانی بر روی نیت‌های پلید دشمنان و توطئه گران بود.

    رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب در ادامه گام اول بوده و شاهد پیشرفت های چشمگیری در گام دوم انقلاب خواهیم بود، بیان کرد: برای اینکه درمسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم صرف توجه به دستاوردهای گام اول کافی نیست و باید در مسیر تحقق اهداف عالی و بلند حرکتی جدی داشت و باید ضمن حفظ موقعیت فعلی ، یک پله بالاتر برویم.

    وی ضرورت شناسایی سرمایه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در دوران قبل از انقلاب اسلامی غربی ها در ازای اینکه سلاح به ما می دادند و پولش را می گرفتند منت نیز گذاشته و مسؤولان کشور را وادار به این می کردند که این سلاح را علیه دشمنان غربی به کار نگیریم.

    آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ظرفیت های بسیاری را به ظهور و بروز رساند تصریح کرد: در انقلاب ما شاهد هستیم که یک نوجوان تربیت شد که امام خمینی درباره او فرمود که این نوجوان رهبر ماست و چنین ظرفیت هایی در نسل جوان ما وجود دارد که باید نسبت به آن توجه لازم را داشته باشیم.

    وی با تاکید بر اینکه سرمایه انقلاب اسلامی ایمان بود و امام خمینی(ره) ما را نسبت به این سرمایه ارزنده آگاه کرد، افزود: قبل از انقلاب نیز این سرمایه در بین مردم وجود داشت ولی ضعیف بود ولی امام خمینی این سرمایه را به خوبی شناخت و آن را تقویت کرد.

    رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی از فعالیت در فضای مجازی و رایانه ای به عنوان یک آفت که می تواند سرمایه ایمانی نسل آینده را به باد دهد یاد کرد و گفت: نسل جوان و کودکان در گذشته در محافل مذهبی و نمازهای جماعت شرکت می کردند ولی امروز با حضور در این فضاها در معرض آسیب هایی که دشمنان مهیا کرده اند قرار دارند.

    وی بر حفظ سرمایه ایمانی نسل جوان تاکید کرد و گفت: اگر این سرمایه از بین برود در برابر دشمنان مبنایی برای ایستادگی ندارند و این خطر آینده ما را تهدید می کند.

    انتهای پیام/۲۲۵۸

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.