×
×

معاون شهردار قم مطرح کرد
بیشترین ثبت‌نام تاکسی فرسوده در سطح کشور در قم صورت گرفته است.

  • کد نوشته: 2060
  • معاون شهردار قم گفت: با توجه به میزان تاکسی‌های فعال در سطح شهر قم، براساس آمار بیشترین ثبت‌نام در سطح کشور در این شهر صورت گرفته است. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در قم اظهار کرد: حمل و […]

    بیشترین ثبت‌نام تاکسی فرسوده در سطح کشور در قم صورت گرفته است.
  • معاون شهردار قم گفت: با توجه به میزان تاکسی‌های فعال در سطح شهر قم، براساس آمار بیشترین ثبت‌نام در سطح کشور در این شهر صورت گرفته است.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی در قم اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در قم نیاز به توسعه دارد و در این راستا ضمن تحقق این امر باید توجه ویژه‌ای به نوسازی ناوگان فرسوده داشت.

    وی با بیان اینکه شهرداری تاکید ویژه‌ای بر نوسازی ناوگان و خارج کردن ناوگان فرسوده از سیستم حمل و نقل عمومی دارد، افزود: در این راستا در بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی برنامه‌هایی در حال اجرا است و به زودی اقدامات گسترده‌ای اجرایی شده و ناوگان جدید به سیستم حمل و نقل عمومی اضافه می‌شوند.

    معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به ثبت‌نام تاکسی‌های فرسوده شهری برای نوسازی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به میزان تاکسی‌های فعال در سطح شهر قم، براساس آمار بیشترین ثبت‌نام در سطح کشور در این شهر صورت گرفته است.

    وی از ثبت نام بالغ بر ۲ هزار تاکسی فرسوده در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد و گفت: با اینکه پیگیری امور مربوط به نوسازی تاکسی‌ها بر عهده تاکسی‌داران است اما شهرداری نیز این امر را پیگیری می‌کند.

    قاری قرآن با تاکید بر عزم مدیریت شهری در ارتقاء شاخص‌های حمل و نقل عمومی در قم افزود: با اجرای برنامه‌های گسترده سعی داریم تا پایان سال آینده تحولی جدی در سیستم حمل و نقل عمومی ایجاد کنیم و ظرفیت خدمات رسانی در این بخش را گسترش دهیم.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.