به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ؛ حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، به اعزام طلاب به راهپیمایی پیاده روی اربعین اشاره نمود و بیان داشت: سال گذشته ۵۱۷ طلبه لرستانی به این کنگره شگرف اعزام گردیدند. وی اضافه کرد: سال کنونی نیز همین تعداد […]

 به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ؛ حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، به اعزام طلاب به راهپیمایی پیاده روی اربعین اشاره نمود و بیان داشت: سال گذشته ۵۱۷ طلبه لرستانی به این کنگره شگرف اعزام گردیدند.

وی اضافه کرد: سال کنونی نیز همین تعداد طلبه لرستانی از همه مدرسه ها علمیه استان به پیاده روی اربعین اعزام می‌شود و در جمع زوار اربعین فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: هر یک از طلاب به عنوان یک آمر به سرشناس و ناهی از منکر در عرصه تبلیغی و در جمع زوار فعالیت خواهند داشت و رعایت همه جوانب تبلیغی از سوی طلاب اعزامی ضروری هست.

وی گفت: از بین طلاب برادر کسانی که قدرت بیان و قدرت تبلیغی بالایی دارند به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند تا باید‌ها و نباید‌ها را بین زوار متذکر شوند.

مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: حضور طلاب و مبلغان در مراسم پیاده روی اربعین و انجام فعالیت تبلیغی در زمینه توجه به بعد معنوی و فرهنگی این کنگره شگرف ضروری هست.