[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در جریان بازدید احمد امیرآبادی فراهانی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه این مرکز در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر زیر ساخت‌های عمرانی این بیمارستان آماده است. وی افزود: نیروهای متخصص از […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در جریان بازدید احمد امیرآبادی فراهانی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) با بیان اینکه این مرکز در آینده نزدیک به چرخه درمان استان اضافه می‌شود، گفت: در حال حاضر زیر ساخت‌های عمرانی این بیمارستان آماده است.

وی افزود: نیروهای متخصص از جمله ۱۲۰ نیروی جهادی در بخش‌های مختلف، تأسیسات، پشتیبانی، راه اندازی و… شامل مهندسین، کارگران، دانشجویان و طلاب برای افتتاح این بیمارستان شبانه روز تلاش می‌کنند.

امیرآبادی فراهانی نیز در این بازدید اظهار داشت: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم و امیدواریم که مردم با رعایت مسائل، به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کنند.

وی ادامه داد: پیگیری‌ها برای راه‌اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) انجام شد و امروز نیز تماسی با معاون وزیر بهداشت داشتیم و تأکیدات لازم صورت گرفت.

این عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: کارها در این بیمارستان به خوبی پیش می‌رود و در آینده نزدیک شاهد افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) خواهیم بود.

[ad_2]