×
×

بیمارستان منطقه نیروگاه قم هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 5397
  • رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از بهره‌برداری از بیمارستان منطقه نیروگاه قم در هفته دولت خبر داد.

    بیمارستان منطقه نیروگاه قم هفته دولت به بهره برداری می‌رسد
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید حسن رضوی امروز در بازدید از بیمارستان در دست احداث منطقه نیروگاه قم گفت: دولت در سطح کشور در خصوص پرداختن به موضوع بهداشتی و درمانی اقدامات عظیمی در راستای طرح تحول نظام سلامت انجام داده که متاسفانه به خوبی بیان نشده است.

    وی عنوان داشت: چون کار برای مردم است و رضایت خداوند را هم کار برای مردم در بر خواهد داشت، بسیار مهم است و از این رو باید همواره در راستای اینگونه خدمات کوشید.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با اشاره به خدمات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه همکاران با یک کار جهادی در راستای توسعه پروژه‌های عمرانی اقدام می‌کنند که از خدمات آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

    رضوی افزود: در طی این مدت به میزان ۹۰ سال گذشته تعداد تخت‌های بیمارستانی افزایش یافته که این نشان دهنده ظرفیت خدمات رسانی در استان در حوزه سلامت است.

    وی به احداث بیمارستان منطقه نیروگاه اشاره کرد و گفت: این منطقه از نظر بافت جمعیت یک منطقه پر تراکم به شمار می‌رود و از این رو اتمام این بیمارستان در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته و استان نیز وظیفه خود می‌داند که به اتمام هر چه سریع‌تر آن کمک کند.

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بیان داشت: ما آماده کمک رسانی برای اتمام هر چه زودتر این بیمارستان و رفع مشکلات آن هستیم و امیدواریم که تا هفته دولت به بهره برداری رسیده و به مردم هدیه داده شود.

    شایان ذکر است بیمارستان منطقه نیروگاه با ۱۷۲ تخت در حال احداث است که با پیگیری‌های انجام شده تا نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد. برای احداث این بیمارستان که مراحل نهایی تکمیل را سپری می‌کند، تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

    احداث این مرکز درمانی از سال ۸۹ آغاز شد، ولی به دلیل مشکلات اعتباری تا سال ۹۳ متوقف بود که با تأمین بودجه در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا خردادماه امسال به چرخه درمان در قم اضافه شود.

    این بیمارستان ۱۵ هزار متر مربع فضای درمانی دارد و در هفت طبقه در حال ساخت لسا که دارای بخش‌های جراحی عمومی، داخلی، نوزادان، زنان و زایمان، اورژانس، درمانگاه و بخش‌های پاراکلینیکی مثل داروخانه و تصویربرداری است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.