استاندار قم با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد هماهنگی‌های لازم در حوزه‌های مختلف کاری هستیم گفت: همدلی و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان وجود دارد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن […]

استاندار قم با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد هماهنگی‌های لازم در حوزه‌های مختلف کاری هستیم گفت: همدلی و هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان وجود دارد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار با محمد شرفشاهی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن خیرمقدم، به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارتقاء خدمات رسانی به مردم اشاره و اظهار کرد: سعی ما در وهله اول، ایجاد وحدت، همدلی و هماهنگی در کارها است.

وی با بیان اینکه در پرتو چنین نگاهی، آرامش خوبی را در فضای اداری استان شاهد هستیم تصریح کرد: ثمره این هماهنگی‌ها، کم شدن هزینه‌ها و بهره مندی بهتر مردم از خدمات است.

استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه و عمران و آبادانی قم در دولت گفت: کارهای زیادی هم وجود دارد که باید در ادامه با هم‌افزایی، همدلی و همراهی هر چه بیشتر انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان قم با حضور معاون وزیر، برای مهندس علیپور در این سمت آرزوی توفیق و سربلندی کرد.